Saha Satış Operasyonlarında Başarılı Şirketlerin Ortak Özellikleri

saha satış operasyonlarında başarılı şirketlerin ortak özellikleri

İş dünyasının her alanında olduğu gibi saha satış operasyonları gerçekleştiren şirketler arasında da başarılı ve başarısız olanlar bulunuyor. Başarılı olanlar uzun vadede ayakta kalırken, başarısız olanlar yavaş yavaş yok olmaya mahkum oluyor. Peki saha satışında başarılı şirket nasıl olunur? Saha satışında başarılı şirketlerin ortak özellikleri nelerdir? Saha satış otomasyonu Sales Plus olarak bu hafta hazırladığımız blog yazısında başarılı şirketlerin sırlarını ele alacağız. Konu ile ilgili bilgi almak isteyenler için faydalı bir blog yazısı olmasını umar, iyi okumalar dileriz.

Başarılı Şirketlerin Özellikleri

Hiç vakit kaybetmeden saha operasyonlarında başarılı firmaların sırlarını ve ortak özelliklerini sıralamaya başlayabiliriz:

1. Vizyoner Yönetim Kadrosuna Sahip Olmaları

Yönetim kadroları küçük, orta ve büyük ölçekli fark etmeksizin tüm şirketlerin bel kemiğidir. Yönetim kadrosunun başarısı ile şirketin başarısı paralel olarak ilerler. Doğru planlamalar yapan, stratejik kararlar alan ve doğru çalışan kadrosu kuran yönetim kadrosu başarılı olmak isteyen şirketlerin önemli parçasıdır. Nitekim şirketlerde üst yönetimler değiştiğinde, bu değişimin şirketin tamamına olumlu ya da olumsuz olarak sirayet ettiği rahatlıkla gözlemlenebilmektedir.

2. Kar Marjına Odaklanırlar

Şirketleri başarılı kılan faktörlerden bir tanesi de ciroya değil; kar marjına odaklanmaktır. Ciroların büyümesi kırılganlık riskini arttırır. Oysa ürün ya da SKU bazında para kazandıran kalemlere odaklanmak daha avantajlıdır. Bu şirketler pazar olarak da kar ettiren pazarlara odaklanırlar.

3. Yeniliklere Kolay Adapte Olurlar

Her sektörün yapısı gelişen teknolojiye, değişen iş çevresine göre zamanla farklılaşır. 10 yıl öncesi ile bugünü kıyasladığımızda söz konusu değişim daha rahat bir şekilde görülebilir. Değişimlere ayak uyduramayan şirketler yavaş yavaş yerlerini yenilerine bırakmak zorunda kalırlar. Bu yüzden başarılı şirketlerin hikayelerinin ortak yönlerinden bir tanesi de değişime ayak uydurabilmeleri ve yenilikler ile ortaya çıkmalarıdır.

4. Markalaşma Süreçlerine Kaliteyi de Dahil Ederler

Başarılı şirketlerin en önemli özelliklerinden bir tanesi markalaşabilmeleridir. Ancak markalaşmak kolay bir iş değildir; aksine uzun ve planlı bir süreç gerektirir. Markalaşmayı başaran ve bu süreçte marka algısına kaliteyi de yerleştirmeyi başaran şirketler başarılı olur. Marka algısının doğru oluşturulabilmesinin yanı sıra bunun sürdürülebilirliği de önemlidir. Bu noktada biraz önce bahsi geçen yeniliklere ayak uydurabilmek büyük önem arz eder.

5. Alanında Yetenekli İnsanlarla Çalışırlar

Başarılı şirketler, stajyerlerden genel müdürlere kadar yetenekli ve katma değer potansiyeli yüksek insanlarla çalışırlar. İşini iyi bilen ve iyi icra eden kişilerin yarattığı toplam değer şirketi yukarılara taşır. Örneğin, başarılı olmayan ya da vasat derecede başarılı olan plasiyerlerle çalışan saha satış şirketlerinin satışları sınırlı seviyede kalır. Buna bağlı olarak da şirketin büyümesi sınırlı seviyede kalır. Ancak başarılı elemanları bulmak zordur. Şirket, halihazırda başarısını ortaya koymuşsa alanında başarılı kişilerin dikkatini çeker. Nitekim alanında başarısını kanıtlamış kişiler, şirket seçiminde daha seçici olma eğilimi gösterirler.

6. Çalışanların Gelişimleri İçin Ekstra Çaba Gösterirler

Bir şirketin çalışanları halihazırda belli bir seviyede başarılı olabilirler. Ancak bunun yukarısına da çıkılabilir. Çalışanların gelişimleri için ekstra çaba gösteren şirketler uzun vadede hem çalışanlarına hem kendilerine kazandırırlar. Çalışanları aldıkları eğitimlerle kendilerini daha çok geliştirmenin mutluluğunu yaşarlar. Geliştirdikleri yeteneklerini şirketleri için yaptığı işlerde kullanırlar. Böylelikle çalışanların şirketlere kazandırdıkları uzun vadede daha çok olur.

7. Hedefleri Nettir

Sektör ve büyüklük derecesi fark etmeksizin tüm başarılı şirketlerin ortak noktalarından bir tanesi hedeflerinin net olmasıdır. Nitekim hedefi olmayan, belirsiz olan şirketlerin büyümesi oldukça zor olur. Şirketler, hedefleri olmadan belli bir miktarda büyüme gösterseler dahi, büyümenin getireceği problemleri aşma konusunda yetersiz kalabilirler. Bu yüzden başarılı şirketlerin hem kısa hem de uzun vadede hedefleri ve planları olur.

8. Kurumsal Bir Yapıya Sahiptirler

Büyüklüğü fark etmeksizin şirketlerin kurumsal bir yapıya sahip olmaları onlara avantaj sağlar. Kurumsallık yapısını şirket bünyesinde oturtmak beraberinde istikrarı ve başarıyı da getirebilir. Bu yüzden uzun vadede hem başarıyı yakalamak hem de bu başarının sürdürülebilirliğini sağlamak için kurumsal yapıyı oturtmak şirkete avantaj sağlar.

9. Çalışma Programları Çalışanlardan Maksimum Fayda Almaya Yöneliktir

Bu başlığı gördüğünüzde uzun çalışma saatleri aklınıza gelebilir. Ancak söylemek istediğimiz tam tersi! Çok uzun saatler çalışmak daha çok işi tamamlamak ile eş değer gibi gözükebilir. Ancak durum farklıdır. Yapılan araştırmalara göre uzun mesailere kalan ve kendisine yeteri kadar vakit ayıramayan çalışanların verimi düşmektedir. Bunun farkında olan birçok global şirket, gelişmiş ülkelerdeki şubelerinde haftalık çalışma gün sayısını 4’e düşürdü. Dinlenmiş bir vücudun ve beynin vereceği verimin yerini hiçbir şey alamaz.

10. Çalışanların Şirkete Bağlılığını Yüksek Tutarlar

Çalışanların şirkete bağlılığı hem istikrar hem de başarı için önemli faktörlerden bir tanesidir. Öte yandan çalışanların şirkete bağlılığını sağlamak çok da kolay değildir. Bunun için çalışanlar hem maddi hem de manevi anlamda tatmin edilmelidir. Konunun maddi yönü tabii ki maaş; ancak manevi yönüne baktığımızda karşımızda daha geniş bir pencere açılıyor. Bunun içerisinde iyi bir çalışma atmosferinin oluşturulması, alt-üst ilişkilerinin yapısı gibi değişkenler yer almaktadır. Çalışanların şirkete bağlılığının sağlanması hem performanslarını ve motivasyonlarını arttırır hem de şirket içi personel değişim oranını minimize eder.

11. Başarılı Şirketler Müşterilerini İyi Tanır

Kar amacı güden şirketlerin hedeflerinin en tepesinde müşteriler yer alır. Şirketteki tüm politikalar müşterileri mutlu etmeye ve buna bağlı olarak da müşterilerden elde edilen karı arttırmaya yöneliktir. Bu yüzden başarılı şirket olmanın yollarından bir tanesi de hedef kitleyi iyi belirlemek ve hedef kitleyi iyi tanımaktır. Nitekim en iyi markalar hep hedef müşteri kitlesinin demografik yapısını, ilgi alanlarını, iletişim kurma biçimlerini iyi bilirler. Böylelikle hedef kitle doğrultusunda stratejiler daha doğru şekilde geliştirilebilmekte; müşterilerin istekleri daha çok karşılandığından dolayı uzun vadede daha fazla kar elde edilebilmektedir.

12. İyi Bir Tutarlılık Seviyesi Yakalarlar

Başarılı şirketlerin bir diğer ön plana çıkan noktası belli bir seviyede tutarlılık yakalayabilmeleridir. Bu şirketler sattıkları ürün ya da hizmeti standardize hale getirmeyi başarırlar. Böylelikle sunulan her ürün ve hizmet aynı kaliteye sahip olur. Bu da müşteriler açısından çok önemli olan öngörülebilirliği arttırır. Tutarlılığa ve öngörülebilirliğe yönelik olarak global gıda firmalarından örnek verilebilir. Bugün Türkiye’de nereye giderseniz gidin, gittiğiniz yerdeki Mc Donalds’ın Big Mac menüsü size aynı lezzeti verecektir. Hatta bu yalnızca Türkiye ile sınırlı değildir. Japonya’ya dahi gitseniz aynı standart lezzeti alacaksınızdır. Bu hizmet tutarlılığı, özellikle kararsız kalınan durumlarda müşterilerinizin şirketinize yönelme eğilimini arttırır.

Saha satış otomasyonu Sales Plus olarak saha satış operasyonlarında başarılı şirketlerin ortak özellikleri ile ilgili hazırladığımız blog yazısının sonuna geldik. Yazı boyunca saha satış operasyonlarında şirketleri başarılı kılan faktörlerden ön plana çıkanları sıraladık. Söz konusu faktörlerden bir tanesinin de yeniliklere ayak uydurmak ile ilgili olduğunu belirtmiştik. Sales Plus’ta ihtiyacınız olan tüm yenilikleri sizler için bir araya getirdik. Hem plasiyerlerin hem de merkezdeki yöneticilerin elini güçlendirecek bu özelliklerle ilgili detaylara web sitemiz üzerinden ulaşabilir; sorularınız için bizlerle 0850 420 82 82 numaralı hat üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Veri Sorumlusu

www.salesplus.com.tr alan adlı internet sitesi (“WebSite”)  Cumhuriyet Mahallesi, İstanbul Caddesi, Kaya Millenium Alışveriş Merkezi, No:5/A 1.Kat D:92, 34500 BEYLİKDÜZÜ / İSTANBUL adresinde faaliyette bulunan Sales Plus - Logo Mobil Saha Satış Otomasyonu (“Şirket”) tarafından işletilmektedir. ŞİRKET, veri sorumlusu olarak, kişisel verilerin işleme amaçlarının ve vasıtalarının belirlenmesinden, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumludur.

Kişisel verilerinizin korunmasına önem vermekteyiz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak, “Şirket Web Sitesi”ni kullanımınızla bağlantılı olarak elde edilen verilerin toplanması, saklanması, aktarılması da dâhil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmaksızın işlenmesi ve söz konusu işlemenin amacı ile ilgili olarak sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılması

ŞİRKET, Şirket Web Sitesi’ni kullanan müşterilerinin üyelik aşamasında veya Şirket Web Sitesi’ni kullanırken, kullanıcılardan bazı kişisel veriler talep etmektedir. Kişisel veri, kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgidir. Bu tip bilgiler, örneğin, adınız, adresiniz, e-posta adresiniz veya telefon numaranız olabilir. Çerezler kullanılmak suretiyle toplanan ve kimliğinizin belirlenmesine doğrudan olanak vermeyen bilgiler, örneğin Şirket Web Sitesi’ni nasıl kullandığınız gibi bilgiler de, eğer bunlar kullanıcıya tahsis edilmiş bir kimlik temelindeyse ve dolayısıyla bireyselleştirilerek toplanmış, saklanmış ve değerlendirilmişse, kişisel veri olarak nitelendirilebilir. Kişisel olmayan veriler sadece bir araya toplanmış, büyük veri olarak nitelendirilebilen, özetlenen, toplanan, değerlendirilen ve anonim hale getirilmesi suretiyle gerçek bir kişiyle ilişkilendirilemeyecek bilgilerdir.

Şirketimiz tarafından söz konusu kişisel verileriniz demo talep formu, iletişim formu, e-bülten formu, destek sistemi, çağrı merkezi ve üyelik formundaki bilgilerin İlgili Kişiye doldurulması suretiyle işin doğası gereği toplanmaktadır. Sistemle ilgili sorunların tanımlanması ve verilen hizmet ile ilgili çıkabilecek sorunların veya uyuşmazlıkların hızla çözülmesi için, şirketimiz, üyelerinin IP adresini kaydetmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri, kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla da kullanılabilir.

Şirketimiz, Üyelik Sözleşmesi ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, talep edilen bilgileri kendisi veya işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından doğrudan pazarlama yapmak amacıyla kullanabilir. Kişisel bilgiler, gerektiğinde kullanıcıyla temas kurmak için de kullanılabilir. Şirketimiztarafından talep edilen bilgiler veya kullanıcı tarafından sağlanan bilgiler veya Şirket Web Sitesi üzerinden yapılan işlemlerle ilgili bilgiler; şirketimiz ve işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından, “Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, üyelerimizin kimliği ifşa edilmeden çeşitli istatistiksel değerlendirmeler, veri tabanı oluşturma ve pazar araştırmalarında da kullanılabilir.

Şirketimiz bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni paketler hakkında bilgiler, promosyon teklifleri gibi bildirimler gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir, sonrasında üye girişi yaptıktan sonra yönetim panelinden bu seçimi değiştirilebilir ya da kendisine gelen bilgilendirme iletisindeki linkle bildirim yapabilir.

Kişisel Verileri İşleme Amaçları

Şirketimiz Kişisel Verileri belli, açık ve meşru amaçlarla işlemektedir. Bu kapsamda KişiselVeriler aşağıda sayılan amaçlarla işlenebilmektedir:

  • Web sitesi üzerinden verilen hizmetlerin sunulabilmesi ve değiştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetlerin taleplere uygun olarak özelleştirilmesi; müşteri ihtiyaçları, yasal ve teknik gelişmeler sebebiyle güncellenmesi, geliştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetler özelinde, sistemlere kullanıcı tanımlamalarının yapılması,
  • Yeni veya mevcut ürün, hizmet ve kampanyaların duyurulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Pazar araştırması yapılması,
  • İstatistik oluşturulması ve kullanımların analiz edilmesi,
  • Ürün, hizmet ve servis bedellerinin ödenmesi, tahsil edilmesi, tahsilat yönteminin seçilmesi,
  • 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve diğer ilgili mevzuattan doğan bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirme,
  • Şirket web sitesinin ve verilerin işlenme amacına uygun ürün ve hizmetlerin reklamlarının İlgili Kişi’ye iletilmesi, ürün, hizmet, tanıtım ve kampanyaları hakkında bilgi verilmesi,
  • Web Site kullanımı sırasında karşılaştığı sorunların çözümünü sağlamak,
  • Web sitesindeki ziyaret, kullanım, sayfalar arasında geçiş ve satın alma deneyimlerini iyileştirme, daha kaliteli hizmet verme,
  • İrtibat/iletişim sağlanması,
  • İşbirliği yapılan firmalar, tedarikçiler, yeniden satıcılar ve hizmet alınan firmalarla olan ticari ilişkilerin yürütülmesi,
  • İşbirliği çerçevesinde raporlama yapılması,
  • Şirketin ticari stratejilerinin geliştirilmesi ve planlarının yapılması,
  • Şirket tarafından memnuniyet ölçümü anketleri için iletişim kurulması,
  • ŞİRKET tarafından düzenlenen etkinliklerde/eğitimlerde/yarışmalarda katılımcı kaydının oluşturulması, sertifikaların/katılım belgelerinin düzenlenmesi, ödül/hediye sahiplerinin belirlenmesi ve ödül/hediyelerin teslimi,
  • Adli/idari süreçlerin yönetimi, kamu kurum kuruşlarından gelen taleplere cevap verilmesi,
  • Yasal düzenlemelere bağlı olarak hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi,
  • Yatırımcı ilişkilerinin yürütülmesi,
  • Şirketin başka bir şirket ile birleşmesi, bölünmesi, tamamının veya bir kısmının devredilmesihalinde bu hukuki işlemden doğan sonuçların temin edilmesi,
  • Sosyal medya paylaşımlarında Şirket çalışanların, Gerçek Kişi Müşterilerin, İlgililerinin tanıtılması,
  • İş görüşmelerinin yürütülmesi, iş başvurularının değerlendirilmesi,
  • İş ilişkisinin/sözleşmesinin kurulması, yürütülmesi ve sonlandırılması,
  • ŞİRKET çalışanlarının iş sözleşmelerinden doğan asıl ve yan haklardan yararlandırılması, performansının ve çalışmalarının değerlendirilmesi,
  • Çalışanlara kullanıcı hesabı açılması,
  • Şirket adına bir organizasyona katılım olması durumunda, katılımcı kaydının oluşturulması,
  • Çalışanların eğitimlere katılım ve sertifika kayıtlarının oluşturulması,
  • Şirket Web Sitesi’nin ve Uygulamalar’ın güvenliğinin sağlanması,
  • Web Sitesi’nin kullanım analizi,
  • Kişisel veri envanterinin oluşturulması,
  • Kişisel verilere ilişkin olanlar dahil, yazılı, sözlü veya elektronik olarak iletilen tüm soru, talep, öneri, şikayet ve başvuruların değerlendirilmesi, bunlara cevap verilmesi.
  • Sözleşmenin ifası, veri güvenliği, şirketimiz politikalarına uyum ve yukarıda belirtilen diğer amaçlarla yurt içindeki veya Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere ilgili diğer ülkelerde bulunan sistemlere (daha detaylı bilgi için şirketimize yazılı olarak başvurabilirsiniz) aktarılmaktadır.

Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Mevcut ve potansiyel Şirket Web Sitesi kullanıcıları ile ilgili veriler kısmen veya tamamen otomatik olan veya olmayan yollarla sözleşmesel veya mevzuat çerçevesinde belirlenen diğer sebeplerle işletme konumuzun gereği olarak toplanmaktadır.

Açık Rıza Olmaksızın İşlenen Kişisel Veriler

KVKK gereği;
Tarafınızca kamuya açık olarak paylaşılarak alenileştirilen kişisel bilgileri açık rızanız olmaksızın işleyebilir ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.

Mevzuatta açıkça kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işlemeyi hukuka uygun hale getiren hükümlerin bulunması durumunda açık rızanız olmaksızın işleme ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.
Yürürlükte olan kanun ya da düzenlemeler ya da verilmiş olan bir mahkeme kararı, idari emir gereğince açıklanması gereken bilgiler de dâhil olmak üzere hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek için zorunlu olması durumunda kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işleyebiliriz.
Bir hakkının tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması durumunda tarafınızın kişisel verilerini açık rızası olmaksızın işleyebiliriz.

Üçüncü Kişilere Aktarılan Veriler

Kişisel verilerinizi KVKK’daki haklarımız saklı kalmak üzere Şirket Web Sitesi’ndeki ticari faaliyetler kapsamında Şirket çalışanları, şirket görevlileri, hukuk, mali ve vergi danışmanları, denetçilerine, veri işleme faaliyetini gerçekleştirmek üzere başta, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa ülkeleri olmak üzere yurtdışında bulunan bulut şirketlerine, IBM Softlayer Veri Merkezine, Amazon Web Services, Inc (AWS)’ye, işbirliği yaptığı danışman ve anlaşmalı kuruluşlara, eğitim kurumlarına, Şirket’in çalıştığı reklam ve pazarlama ajansları ve anonimleştirilmek suretiyle İlgili Kişi’ye ilgilenebileceği reklamlar sunmak amacıyla gerçek veya tüzel kişi ile paylaşabiliriz. Bu paylaşımla ilgili Veri Sorumlusu’na açık rıza göstermektesiniz.

Ağ Sunucusu Veri Günlüğü

Şirket Web Sitesi’ne giriş yaptığınızda, ağ tarayıcınız aşağıdaki verileri (“veri günlüğü”), internet sunucumuza otomatik olarak aktarmaya teknik olarak ayarlanır, sonrasında veri günlüğü kayıtlarına aşağıdaki bilgileri onayınız olmasa dahi kaydederiz:
Giriş tarihi
Giriş zamanı
Başvuru internet sitesinin URL’si
Alınan dosyalar
İletilen veri miktarı
Tarayıcı tipi ve versiyonu
İşletim sistemi
IP adresi
İnternete erişim sağlayıcınızın alan adı
Bu bilgiler tarafınızca istenilen içeriğin doğru biçimde teslim edilebilmesi için teknik amaçların gerektirdiği bilgilerdir ve bunun toplanması internet sitelerinin kullanımının kaçınılmaz bir yönüdür. Veri günlüğü internet sitemizin ve altında yatan teknolojinin geliştirilmesi için sadece istatistiki amaçlarla analiz edilir ve sonrasında silinir.
Veri günlüğü, Şirket Web Sitesi’ni kullanımınızın bir parçası olarak toplanan diğer verilerden ayrı olarak depolanır.

Çerezler

Diğer birçok internet sitesi gibi biz de “çerezler”den faydalanmaktayız. Çerezler bir internet sayfası sunucusu tarafından sabit sürücünüze iletilen küçük metin dosyalarıdır. Bu yolla, IP adresi, kullanılan tarayıcı, bilgisayarınızdaki işletim sistemi ve internet bağlantınız gibi belirli verileri otomatik olarak elde ederiz. Bahsi geçen teknik iletişim dosyası site hakkında durum ve tercihleri saklayarak İnternet’in kullanımını kolaylaştırır. Teknik iletişim dosyası, ana bellekte veya e-postanızdan veri veya başkaca herhangi bir kişisel bilgi almak için tasarlanmamıştır. Ayrıca çerezler programları çalıştırmada veya bilgisayarınıza virüsler göndermede kullanılamaz.

Sizi farklı Hizmetlerde tanımak, Hizmetlerimiz üzerinde ve dışında ilgi alanlarınız hakkında bilgi sahibi olmak, deneyiminizi geliştirmek, güvenliği arttırmak, Hizmetlerimizin kullanımını ve etkinliğini ölçmek, siteyi kaç kişinin hangi amaçla ziyaret ettiği ve ne kadar sitede kaldıkları hakkında istatistiksel bilgileri elde etmek ve kullanıcılar için özel tasarlanmış kullanıcı sayfalarından dinamik olarak reklam ve içerik üretilmesine yardımcı olmak amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanırız. Farklı indirim ve kampanya tekliflerinde bulunmak, reklam ve tanıtım yapmak, Şirket Web Sitesi’ni sizin için kişiselleştirilmiş hale getirmek, kişiselleştirilmiş Şirket.com deneyimi sunmak, Şirket Web Sitesi’ndeki gezintinizi ve üyelik hesabınızdaki işlemlerinizi çerezler yoluyla izleyebilir, çeşitli yöntemlerle Şirket Web Sitesi veya üçüncü site ve mobil uygulamalarda toplanan kişisel verilerinizi birlikte analiz edebiliriz.

Her durumda, topladığımız veriler sizin onayınız olmadan üçüncü şahıslarla paylaşılamaz. Elbette ki çerezler olmadan internet sitemizi her zaman görüntüleyebilirsiniz. İnternet tarayıcıları her zaman çerezleri kabul edecek şekilde kuruludur. Tarayıcı ayarları ve diğer araçlar aracılığıyla çerezleri kontrol edebilir ve kullanımını her zaman durdurabilirsiniz. Bu ayarların nasıl değiştirileceğini öğrenmek için lütfen tarayıcınızın yardım fonksiyonunu kullanınız. Çerezlerin kullanımını durdurduğunuzda internet sitemizin belirli özelliklerinin çalışmayabileceğini lütfen unutmayınız.

Sosyal Medya Bağlamında Sosyal Eklentilerin Kullanımı

ŞİRKET, Facebook Inc., Palo Alto, CA, USA tarafından işletilen sosyal ağ Facebook, YouTube LLC, 901 Cherry Ave. San Bruno, CA 94066 USA tarafından işletilen YouTube video platformu, Twitter Inc, 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 USA tarafından işletilen sosyal ağ Twitter, Instagram, LLC, Arbitration Opt-out 1601 Willow Rd. Menlo Park, CA 94025 USA tarafından işletilen sosyal ağ Instagram sosyal ağlarından sosyal eklentileri (“eklentiler”) kullanmaktadır.

İnternet sitemizde bu gibi eklentileri içeren bir sayfayı ziyaret ederseniz, başlangıçta bunlar etkisizdir. Belirtilen tuşu tıklamadığınız sürece eklentiler etkili hale gelemezler. Eklentileri etkili hale getirerek, bu sosyal ağlar ile bağlantı kurarsınız ve bunlara veri aktarımı için onay bildirirsiniz. Bu sosyal ağlardaki oturumlarınız açıksa, sosyal ağlar bu ziyareti ilgili sosyal ağdaki hesabınızla ilişkilendirebilir. İlgili tuşa bastığınız takdirde, buna karşılık gelen bilgi tarayıcınız tarafından doğrudan ilgili sosyal ağa aktarılır ve orada saklanır.

Veri toplanmasının, verilerin ilgili sosyal ağlar tarafından ayrıca işlenmesinin ve kullanılmasının, sizin haklarınızın ve mahremiyetinizi korumak için yapabileceğiniz ayarların kapsam ve amacı hakkında, lütfen ilgili sosyal ağların Veri Koruma bildirimlerine bakınız. Eğer bu sosyal ağların bizim internet sitemiz aracılığıyla hakkınızda veri toplamasını istemiyorsanız, sitemizi ziyaret etmeden önce ilgili sosyal ağlardaki oturumlarınızı kapatmanız gerekir.

Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız

İşlenen kişisel verilerinizle ilgili mevzuat uyarınca; kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

Hakların Kullanımı, Başvuru ve İletişim

KVKK kapsamındaki yukarıda belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi ŞİRKET’e kimliğinizin doğrulanması şartıyla yazılı olarak bizzat veya mevzuata uygun olarak (örneğin noter vasıtasıyla) yukarıda belirtilen adresimize iletebilirsiniz.

Veri Güvenliği

ŞİRKET, KVKK kapsamında veri güvenliğine ilişkin olanaklar elverdiği ölçüde teknik ve idari tedbirleri almıştır. Alınan tedbirlere ilişkin bilgiler Kişisel Verilerin Korunması, Saklanması, İşlenmesi Ve İmha Politikası başlığı altında detaylandırılmıştır.

Küçüklere Ait Veriler

Ebeveyninin veya velisinin izni olmadan küçüklerin kişisel verilerinin gönderilmemesi gerekmektedir.

Diğer İnternet Sitelerine Bağlantı

Şirket Web Sitesi diğer internet sitelerine bağlantılar içermektedir. Bu sitelerin operatörlerinin veri koruma hükümlerine uygun hareket edip etmedikleri hususunda hiçbir etkimiz bulunmamaktadır. ŞİRKET, link verdiği sitelerin içeriklerinden (ve o sitelerin link verdiği diğer sitelerin içeriğinden) sorumlu değildir ve bağlantı sağladığı sitelerin içeriklerine müdahale yetkisi bulunmamaktadır.

Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası Hakkında Aydınlatma Metni’nde Değişiklikler İşbu “Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası hakkında Aydınlatma Metni” veri korumayla bağlantılı hizmetlerimizdeki değişiklikleri duyurmak amacıyla, örneğin yeni hizmetlerin sunulmasında ve yürürlükteki yasal gereklilikleri yerine getirmek amacıyla, gerektiğinde değiştirilecektir.

Kullanıcı Erişimi

Sizin tarafınızdan davet edilmediği sürece, kimsenin hesabınıza erişimi sağlanmaz. Sadece, teknik veya sistemsel bir arıza oluşması durumunda, izniniz üzerine yetkilendirilmiş ŞİRKET personeli destek amacı ile ilgili verinize ulaşır.

Veri Paylaşımı

Veri transferi sizin onayınız olmadan ve yeterli güvenliğe sahip olmayan iş ortaklarımızla paylaşılmaz.

Veri Yedeklemesi

Olası teknik problemlere karşı verilerinizin günlük yedeklemesi yapılmaktadır.

Güvenlik İhlallerine Müdahale

En iyi çabayı göstermemize rağmen, İnternet’te hiçbir aktarım yöntemi ve hiçbir elektronik depolama yöntemi tam anlamıyla güvenli değildir. Mutlak güvenlik garantisi veremiyoruz. Ancak, ŞİRKET bir güvenlik ihlalinden haberdar olursa, etkilenen kullanıcıların uygun koruyucu adımları uygulayabilmesi için onları uyaracağız. İhlal bildirim prosedürlerimiz mevzuat düzenlemeleri ve uyum gösterdiğimiz tüm sektör kuralları veya standartları uyarınca yükümlülüklerimizle tutarlıdır. Bildirim prosedürleri, e-posta bildirimleri sağlama veya web sitemizde bir ihlal oluşması halinde bildirim yayınlama işlemlerini içerir.

Sorumluluklarınız

Verilerinizi güvende tutmak ayrıca, yeterince karmaşık parolaları kullanarak ve bunları güvenle depolayarak hesabınızın güvenliğini sağlamanızla size de bağlıdır. ŞİRKET hizmetini kullandığınız bilgisayarın, tabletin veya telefonun yeterli güvenliğe sahip olduğunuzdan emin olmalısınız.