Saha Satış Elemanlarının En Sık Yaşadığı Problemler

saha satış elemanlarının en sık yaşadığı problemler

İyi bir saha satış elemanı olmak hem bilgi hem de tecrübe gerektirir. İyi bir saha satış elemanındaki bu iki özellik kar topu misali katlanarak büyüdüğünde, hem saha satış elemanı mesleğinde gelişim sağlar hem de halihazırda çalıştığı şirkete daha büyük faydalar sağlar. Ancak tabi ki bu süreç o kadar göründüğü kadar kolay değildir. Bunu en iyi bilenler de plasiyerlerin kendileridir. Nitekim plasiyerler sahaya çıktığında öngördüğü ya da öngöremediği birçok problemle karşılaşabilmektedirler. Bu noktada önemli olan plasiyerlerin karşılaştıkları sorunları bir şekilde elimine etmesi ve saha satış operasyonlarına en iyi şekilde devam etmesidir. Saha satış otomasyonu Sales Plus olarak bu hafta hazırladığımız blog yazımızı da bu konu üzerine inşa ettik. Yazı boyunca saha satış elemanlarının sıklıkla yaşadığı problemlere ve bunlara ne gibi çözümlerin nasıl sağlanabileceğinden bahsedeceğiz.

Plasiyerlerin Sahada Sıklıkla Yaşadığı Problemler

Plasiyerlerin saha satış operasyonlarında karşılarına sık sık çıkan problemleri aşağıdaki gibi sıralayabiliriz:

1. Saha Satışında Müşteri Memnuniyeti Yakalamanın Zorluğu

Plasiyerlerin bildiği gibi müşterileri mutlu etmek oldukça zordur. Nitekim müşteriler her zaman daha iyisini talep eder ve her daim daha iyi ürünü ya da hizmeti sunan markayı tercih eder. Bu noktada müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak ve bu ihtiyaçlara basit ve hızlı çözümler geliştirmek önemlidir. Örneğin, müşterinin talep ettiği ürünün anlık stok bilgisi plasiyer tarafından görüntülenebilmelidir. Stok bilgileri anlık olarak görüntülenemediğinde, müşteriye yanlış bilgi verilebilir ve bu durum da sorun yaratır. Stok bilgilerinin anlık olarak ürün görselleriyle görüntülenebilmesi, müşterinin istediği ürün stokta yoksa bile farklı bir ürün sunulması açısından plasiyerin elini güçlendirir.

2. Saha Satışında Yoğunluk İçinde İş Takibini Tam Olarak Yapamamak

Saha satış operasyonları geniş bir ağ üzerinden yürütülür. Merkezde saha satış yöneticileri ve sahada da onlarca plasiyer birbirleriyle bağlantılı olarak çalışır. Bu noktada ekipteki diğer kişiler için iş takibini doğru ve tam yapabilmek önem kazanır. Nitekim iş takibi yapabilmek hem plasiyerin hem de ekibin diğer üyelerinin fırsatları takip edebilmesine, anlık çözümler geliştirebilmesine katkı sağlar. Ancak yoğun iş temposu içerisinde iş takibini tam olarak yapabilmek bazı plasiyerler için kimi durumlarda oldukça zor olabilmektedir.

3. Saha Satışında Raporlama Konusunda Yetersiz Kalmak

Bilgi ve veri günümüz iş dünyasının her şeyidir. Saha satış operasyonlarına dair tüm detaylar düzenli ve tam olarak raporlanabilmeli ve gerektiğinde ilgili kişilerin kullanabilmesi için basit ve anlaşılır olmasıdır. Bu noktada plasiyerlerin kullandığı cihazlarda internet bağlantısının anlık olarak kopması, girilmesi gereken verileri ve bilgileri sekteye uğratabilmektedir. Bu gibi durumlarda veriler gerektiği zaman girilemediği için, kimi önemli bilgiler uçup gitmektedir.

4. Saha Satışında Zamanı Verimli Kullanamamak

Her işte olduğu gibi saha satış operasyonlarında da zamanı verimli kullanabilmek büyük önem arz eder. Nitekim zamanı verimli kullanmak hem yapılan işin kalitesini arttırmakta, hem de satış performansını arttırmaktadır. Bu noktada plasiyerlerin elinde onları tam yetkin yapacak saha satış otomasyonunun olması önemlidir. Ancak birçok plasiyer eksik özelliklerden dolayı birden fazla satış otomasyonu kullanmak durumunda kalabiliyor. Ek olarak tek bir satış otomasyonu kullansa bile, programın yetersizliğinden dolayı zaman verimini arttıracak özelliklerden mahrum kalabilmektedir. Bu ve benzeri durumlarda zaman verimliliği açısından sıkıntılar yaşanabilir. Bunu tek tek birey olarak değil, saha satış takımının bütünü için düşündüğümüzde, zaman verimliliğinin düşme oranı genel toplamda oldukça artabilmekte ve bu da satış performansının azalmasına sebep olabilmektedir.

5. Saha Satışında Ekip İçi İletişimin Yetersiz Kalması

Daha önce de belirttiğimiz üzere saha satış operasyonları geniş bir ağ üzerine kuruludur. Bu ağın saha ve merkez olmak üzere iki ana noktası bulunmaktadır. Bu yüzden hem saha ekibi kendi içerisinde hem de merkezdeki saha satış yöneticileriyle efektif bir iletişim kurmak durumundadırlar. Ancak yapılan tüm faaliyetlerden herkesin haberdar olması hususunda problemler ortaya çıkabilmektedir. Bazen ufak bir detayın bir diğer plasiyer için bilinmemesi onun işini sekteye uğratabilir. Bu yüzden plasiyerlerin karşısına çıkan sorunlardan bir tanesi de ekip içi iletişim yetersizliğinden dolayı iş aksaklıkları olmasıdır.

Saha Satışında Problemlerin Tek Bir Noktadan Çözülmesi

Yukarıda plasiyerlerin saha satış sürecinde yaşadığı belli başlı problemleri sıraladık. Ancak tabi ki bu liste uzun uzadıya gider. Bunu en iyi bilen de siz plasiyerlersiniz. Bu ve benzeri onlarca soruna çözüm getirilmesi için doğru bir saha satış otomasyonu seçimi önemlidir. Yazımızın bu bölümünde saha satış otomasyonu Sales Plus’ın, plasiyerlerin yaşadığı sorunlara karşı ne gibi çözümler getirebileceğini maddeler halinde özetleyeceğiz:

1. Anlık Stok Bilgisi

Saha satış otomasyonu Sales Plus üzerinden anlık olarak stok bilgilerini görüntüleyebilirsiniz. Ürün stok bilgilerinin plasiyerlerin elinin altında olması, plasiyerler müşterilerin huzuruna çıktıklarında ellerini daha çok güçlendirir. Müşterinin talep ettiği ürün stokta görünmüyorsa, müşteriye uygun ve stoğu olan bir başka ürün önerilebilir ve satış kaybının önüne geçilebilir. Ek olarak stok bilgisi anlık olarak görüntülenebildiğinden dolayı, aslında stoğu olmayan ancak durumun henüz programa yansımadığı durumlarda, stok yetersizliği olan ürünleri müşteriye sunmamış olursunuz. Aksi takdirde müşteri memnuniyeti olumsuz yönde etkilenecektir.

2. Bildirim Özelliği

Bildirim özelliği sayesinde saha satışında yapılan her aktivite, saha satış ekibinde yer alan diğer kişilere otomatik olarak bildirilir. Bu sayede kimin ne yaptığı anlık olarak saha satış operasyonlarından sorumlu kişilerce görüntülenebilir. Ortak müşterisi olan plasiyerler, bu sayede bir sonraki adımlarını ve planlarını daha sağlam temeller üzerine oturtabilir.

3. Offline Çalışma Özelliği

Sales Plus’ın offline çalışma özelliği, verilerin kaybının ya da yetersiz girilmesinin önüne geçmektedir. Offline çalışma özelliği sayesinde internet ile ilgili problemlerin yaşandığı durumlarda gerekli birçok bilginin girişi sağlanabilir. Tekrar internete bağlanıldığında girilen bilgiler otomatikman görüntülenebilir hale gelir. Bu sayede veri kaybının ve yetersizliğinin önüne geçileceğinden, bu verilerden yararlanacak kişiler kısa ve uzun vadede avantaj elde ederler.

4. Onlarca Özelliğin Tek Noktada Toplanması

Saha satış otomasyonu Sales Plus’ta, saha satış ekibinin işini kolaylaştıracak onlarca özellik bir aradadır. Saha satış ekibinin işi daha sağlıklı ve hızlı yürütebilmesi açısından gerekli program özelliklerinin tek bir tablet üzerinde toplanması, zamanın daha verimli kullanılması açısından saha satış ekibini avantajlar getirir. Bu da beraberinde zamanı daha verimli kullanmayı ve genel toplamda daha iyi satış performansı göstermeyi sağlar. Bu özellikler arasında müşteri bilgileri görüntüleme, canlı harita takibi, kampanya durum raporları, müşteri risk analizleri gibi birçok özelliği sayabiliriz.

5. Ekip İçi İletişim ve Mesajlaşma

Saha satış otomasyonu Sales Plus, saha satış ekibinin birbirleriyle daha iyi ve sağlıklı iletişim kurmalarına da yardımcı olur. Bu kapsamda Sales Plus’ta duyuru, mesajlaşma, görev alanı gibi özellikler sunulmaktadır. Tüm plasiyerleri ilgilendiren bir konu hakkında toplu duyurular Sales Plus üzerinden hızlı ve basit bir şekilde yapılabilir. Saha satış temsilcileri yeni görevlerini, iptal edilen görevlerini ve diğer benzeri bilgileri Sales Plus üzerinden görüntüleyebilir. Nitekim görev detaylarına önemli notlar da eklenebilmektedir. Plasiyerler, Sales Plus üzerinden özel mesajlarla hızlı ve kolay bir bilgi alışverişi ağı da kurabilirler.

Saha satış otomasyonu Sales Plus olarak hazırladığımız blog yazısının sonuna geldik. Yazı boyunca saha satış elemanlarının saha satış operasyonlarında yaşadığı belli başlı sorunlara değindik. Akabinde Sales Plus’ın hangi özelliklerinin bahsi geçen ve benzeri sorunlara çözümler ürettiğine değindik. Sales Plus’ın plasiyerlerin sorunlarına çözüm getiren diğer özelliklerini öğrenmek ve program hakkında daha detaylı bilgi almak için bizlerle 0850 420 82 82 numaralı hat üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Veri Sorumlusu

www.salesplus.com.tr alan adlı internet sitesi (“WebSite”)  Cumhuriyet Mahallesi, İstanbul Caddesi, Kaya Millenium Alışveriş Merkezi, No:5/A 1.Kat D:92, 34500 BEYLİKDÜZÜ / İSTANBUL adresinde faaliyette bulunan Sales Plus - Logo Mobil Saha Satış Otomasyonu (“Şirket”) tarafından işletilmektedir. ŞİRKET, veri sorumlusu olarak, kişisel verilerin işleme amaçlarının ve vasıtalarının belirlenmesinden, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumludur.

Kişisel verilerinizin korunmasına önem vermekteyiz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak, “Şirket Web Sitesi”ni kullanımınızla bağlantılı olarak elde edilen verilerin toplanması, saklanması, aktarılması da dâhil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmaksızın işlenmesi ve söz konusu işlemenin amacı ile ilgili olarak sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılması

ŞİRKET, Şirket Web Sitesi’ni kullanan müşterilerinin üyelik aşamasında veya Şirket Web Sitesi’ni kullanırken, kullanıcılardan bazı kişisel veriler talep etmektedir. Kişisel veri, kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgidir. Bu tip bilgiler, örneğin, adınız, adresiniz, e-posta adresiniz veya telefon numaranız olabilir. Çerezler kullanılmak suretiyle toplanan ve kimliğinizin belirlenmesine doğrudan olanak vermeyen bilgiler, örneğin Şirket Web Sitesi’ni nasıl kullandığınız gibi bilgiler de, eğer bunlar kullanıcıya tahsis edilmiş bir kimlik temelindeyse ve dolayısıyla bireyselleştirilerek toplanmış, saklanmış ve değerlendirilmişse, kişisel veri olarak nitelendirilebilir. Kişisel olmayan veriler sadece bir araya toplanmış, büyük veri olarak nitelendirilebilen, özetlenen, toplanan, değerlendirilen ve anonim hale getirilmesi suretiyle gerçek bir kişiyle ilişkilendirilemeyecek bilgilerdir.

Şirketimiz tarafından söz konusu kişisel verileriniz demo talep formu, iletişim formu, e-bülten formu, destek sistemi, çağrı merkezi ve üyelik formundaki bilgilerin İlgili Kişiye doldurulması suretiyle işin doğası gereği toplanmaktadır. Sistemle ilgili sorunların tanımlanması ve verilen hizmet ile ilgili çıkabilecek sorunların veya uyuşmazlıkların hızla çözülmesi için, şirketimiz, üyelerinin IP adresini kaydetmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri, kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla da kullanılabilir.

Şirketimiz, Üyelik Sözleşmesi ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, talep edilen bilgileri kendisi veya işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından doğrudan pazarlama yapmak amacıyla kullanabilir. Kişisel bilgiler, gerektiğinde kullanıcıyla temas kurmak için de kullanılabilir. Şirketimiztarafından talep edilen bilgiler veya kullanıcı tarafından sağlanan bilgiler veya Şirket Web Sitesi üzerinden yapılan işlemlerle ilgili bilgiler; şirketimiz ve işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından, “Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, üyelerimizin kimliği ifşa edilmeden çeşitli istatistiksel değerlendirmeler, veri tabanı oluşturma ve pazar araştırmalarında da kullanılabilir.

Şirketimiz bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni paketler hakkında bilgiler, promosyon teklifleri gibi bildirimler gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir, sonrasında üye girişi yaptıktan sonra yönetim panelinden bu seçimi değiştirilebilir ya da kendisine gelen bilgilendirme iletisindeki linkle bildirim yapabilir.

Kişisel Verileri İşleme Amaçları

Şirketimiz Kişisel Verileri belli, açık ve meşru amaçlarla işlemektedir. Bu kapsamda KişiselVeriler aşağıda sayılan amaçlarla işlenebilmektedir:

  • Web sitesi üzerinden verilen hizmetlerin sunulabilmesi ve değiştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetlerin taleplere uygun olarak özelleştirilmesi; müşteri ihtiyaçları, yasal ve teknik gelişmeler sebebiyle güncellenmesi, geliştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetler özelinde, sistemlere kullanıcı tanımlamalarının yapılması,
  • Yeni veya mevcut ürün, hizmet ve kampanyaların duyurulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Pazar araştırması yapılması,
  • İstatistik oluşturulması ve kullanımların analiz edilmesi,
  • Ürün, hizmet ve servis bedellerinin ödenmesi, tahsil edilmesi, tahsilat yönteminin seçilmesi,
  • 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve diğer ilgili mevzuattan doğan bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirme,
  • Şirket web sitesinin ve verilerin işlenme amacına uygun ürün ve hizmetlerin reklamlarının İlgili Kişi’ye iletilmesi, ürün, hizmet, tanıtım ve kampanyaları hakkında bilgi verilmesi,
  • Web Site kullanımı sırasında karşılaştığı sorunların çözümünü sağlamak,
  • Web sitesindeki ziyaret, kullanım, sayfalar arasında geçiş ve satın alma deneyimlerini iyileştirme, daha kaliteli hizmet verme,
  • İrtibat/iletişim sağlanması,
  • İşbirliği yapılan firmalar, tedarikçiler, yeniden satıcılar ve hizmet alınan firmalarla olan ticari ilişkilerin yürütülmesi,
  • İşbirliği çerçevesinde raporlama yapılması,
  • Şirketin ticari stratejilerinin geliştirilmesi ve planlarının yapılması,
  • Şirket tarafından memnuniyet ölçümü anketleri için iletişim kurulması,
  • ŞİRKET tarafından düzenlenen etkinliklerde/eğitimlerde/yarışmalarda katılımcı kaydının oluşturulması, sertifikaların/katılım belgelerinin düzenlenmesi, ödül/hediye sahiplerinin belirlenmesi ve ödül/hediyelerin teslimi,
  • Adli/idari süreçlerin yönetimi, kamu kurum kuruşlarından gelen taleplere cevap verilmesi,
  • Yasal düzenlemelere bağlı olarak hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi,
  • Yatırımcı ilişkilerinin yürütülmesi,
  • Şirketin başka bir şirket ile birleşmesi, bölünmesi, tamamının veya bir kısmının devredilmesihalinde bu hukuki işlemden doğan sonuçların temin edilmesi,
  • Sosyal medya paylaşımlarında Şirket çalışanların, Gerçek Kişi Müşterilerin, İlgililerinin tanıtılması,
  • İş görüşmelerinin yürütülmesi, iş başvurularının değerlendirilmesi,
  • İş ilişkisinin/sözleşmesinin kurulması, yürütülmesi ve sonlandırılması,
  • ŞİRKET çalışanlarının iş sözleşmelerinden doğan asıl ve yan haklardan yararlandırılması, performansının ve çalışmalarının değerlendirilmesi,
  • Çalışanlara kullanıcı hesabı açılması,
  • Şirket adına bir organizasyona katılım olması durumunda, katılımcı kaydının oluşturulması,
  • Çalışanların eğitimlere katılım ve sertifika kayıtlarının oluşturulması,
  • Şirket Web Sitesi’nin ve Uygulamalar’ın güvenliğinin sağlanması,
  • Web Sitesi’nin kullanım analizi,
  • Kişisel veri envanterinin oluşturulması,
  • Kişisel verilere ilişkin olanlar dahil, yazılı, sözlü veya elektronik olarak iletilen tüm soru, talep, öneri, şikayet ve başvuruların değerlendirilmesi, bunlara cevap verilmesi.
  • Sözleşmenin ifası, veri güvenliği, şirketimiz politikalarına uyum ve yukarıda belirtilen diğer amaçlarla yurt içindeki veya Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere ilgili diğer ülkelerde bulunan sistemlere (daha detaylı bilgi için şirketimize yazılı olarak başvurabilirsiniz) aktarılmaktadır.

Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Mevcut ve potansiyel Şirket Web Sitesi kullanıcıları ile ilgili veriler kısmen veya tamamen otomatik olan veya olmayan yollarla sözleşmesel veya mevzuat çerçevesinde belirlenen diğer sebeplerle işletme konumuzun gereği olarak toplanmaktadır.

Açık Rıza Olmaksızın İşlenen Kişisel Veriler

KVKK gereği;
Tarafınızca kamuya açık olarak paylaşılarak alenileştirilen kişisel bilgileri açık rızanız olmaksızın işleyebilir ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.

Mevzuatta açıkça kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işlemeyi hukuka uygun hale getiren hükümlerin bulunması durumunda açık rızanız olmaksızın işleme ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.
Yürürlükte olan kanun ya da düzenlemeler ya da verilmiş olan bir mahkeme kararı, idari emir gereğince açıklanması gereken bilgiler de dâhil olmak üzere hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek için zorunlu olması durumunda kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işleyebiliriz.
Bir hakkının tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması durumunda tarafınızın kişisel verilerini açık rızası olmaksızın işleyebiliriz.

Üçüncü Kişilere Aktarılan Veriler

Kişisel verilerinizi KVKK’daki haklarımız saklı kalmak üzere Şirket Web Sitesi’ndeki ticari faaliyetler kapsamında Şirket çalışanları, şirket görevlileri, hukuk, mali ve vergi danışmanları, denetçilerine, veri işleme faaliyetini gerçekleştirmek üzere başta, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa ülkeleri olmak üzere yurtdışında bulunan bulut şirketlerine, IBM Softlayer Veri Merkezine, Amazon Web Services, Inc (AWS)’ye, işbirliği yaptığı danışman ve anlaşmalı kuruluşlara, eğitim kurumlarına, Şirket’in çalıştığı reklam ve pazarlama ajansları ve anonimleştirilmek suretiyle İlgili Kişi’ye ilgilenebileceği reklamlar sunmak amacıyla gerçek veya tüzel kişi ile paylaşabiliriz. Bu paylaşımla ilgili Veri Sorumlusu’na açık rıza göstermektesiniz.

Ağ Sunucusu Veri Günlüğü

Şirket Web Sitesi’ne giriş yaptığınızda, ağ tarayıcınız aşağıdaki verileri (“veri günlüğü”), internet sunucumuza otomatik olarak aktarmaya teknik olarak ayarlanır, sonrasında veri günlüğü kayıtlarına aşağıdaki bilgileri onayınız olmasa dahi kaydederiz:
Giriş tarihi
Giriş zamanı
Başvuru internet sitesinin URL’si
Alınan dosyalar
İletilen veri miktarı
Tarayıcı tipi ve versiyonu
İşletim sistemi
IP adresi
İnternete erişim sağlayıcınızın alan adı
Bu bilgiler tarafınızca istenilen içeriğin doğru biçimde teslim edilebilmesi için teknik amaçların gerektirdiği bilgilerdir ve bunun toplanması internet sitelerinin kullanımının kaçınılmaz bir yönüdür. Veri günlüğü internet sitemizin ve altında yatan teknolojinin geliştirilmesi için sadece istatistiki amaçlarla analiz edilir ve sonrasında silinir.
Veri günlüğü, Şirket Web Sitesi’ni kullanımınızın bir parçası olarak toplanan diğer verilerden ayrı olarak depolanır.

Çerezler

Diğer birçok internet sitesi gibi biz de “çerezler”den faydalanmaktayız. Çerezler bir internet sayfası sunucusu tarafından sabit sürücünüze iletilen küçük metin dosyalarıdır. Bu yolla, IP adresi, kullanılan tarayıcı, bilgisayarınızdaki işletim sistemi ve internet bağlantınız gibi belirli verileri otomatik olarak elde ederiz. Bahsi geçen teknik iletişim dosyası site hakkında durum ve tercihleri saklayarak İnternet’in kullanımını kolaylaştırır. Teknik iletişim dosyası, ana bellekte veya e-postanızdan veri veya başkaca herhangi bir kişisel bilgi almak için tasarlanmamıştır. Ayrıca çerezler programları çalıştırmada veya bilgisayarınıza virüsler göndermede kullanılamaz.

Sizi farklı Hizmetlerde tanımak, Hizmetlerimiz üzerinde ve dışında ilgi alanlarınız hakkında bilgi sahibi olmak, deneyiminizi geliştirmek, güvenliği arttırmak, Hizmetlerimizin kullanımını ve etkinliğini ölçmek, siteyi kaç kişinin hangi amaçla ziyaret ettiği ve ne kadar sitede kaldıkları hakkında istatistiksel bilgileri elde etmek ve kullanıcılar için özel tasarlanmış kullanıcı sayfalarından dinamik olarak reklam ve içerik üretilmesine yardımcı olmak amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanırız. Farklı indirim ve kampanya tekliflerinde bulunmak, reklam ve tanıtım yapmak, Şirket Web Sitesi’ni sizin için kişiselleştirilmiş hale getirmek, kişiselleştirilmiş Şirket.com deneyimi sunmak, Şirket Web Sitesi’ndeki gezintinizi ve üyelik hesabınızdaki işlemlerinizi çerezler yoluyla izleyebilir, çeşitli yöntemlerle Şirket Web Sitesi veya üçüncü site ve mobil uygulamalarda toplanan kişisel verilerinizi birlikte analiz edebiliriz.

Her durumda, topladığımız veriler sizin onayınız olmadan üçüncü şahıslarla paylaşılamaz. Elbette ki çerezler olmadan internet sitemizi her zaman görüntüleyebilirsiniz. İnternet tarayıcıları her zaman çerezleri kabul edecek şekilde kuruludur. Tarayıcı ayarları ve diğer araçlar aracılığıyla çerezleri kontrol edebilir ve kullanımını her zaman durdurabilirsiniz. Bu ayarların nasıl değiştirileceğini öğrenmek için lütfen tarayıcınızın yardım fonksiyonunu kullanınız. Çerezlerin kullanımını durdurduğunuzda internet sitemizin belirli özelliklerinin çalışmayabileceğini lütfen unutmayınız.

Sosyal Medya Bağlamında Sosyal Eklentilerin Kullanımı

ŞİRKET, Facebook Inc., Palo Alto, CA, USA tarafından işletilen sosyal ağ Facebook, YouTube LLC, 901 Cherry Ave. San Bruno, CA 94066 USA tarafından işletilen YouTube video platformu, Twitter Inc, 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 USA tarafından işletilen sosyal ağ Twitter, Instagram, LLC, Arbitration Opt-out 1601 Willow Rd. Menlo Park, CA 94025 USA tarafından işletilen sosyal ağ Instagram sosyal ağlarından sosyal eklentileri (“eklentiler”) kullanmaktadır.

İnternet sitemizde bu gibi eklentileri içeren bir sayfayı ziyaret ederseniz, başlangıçta bunlar etkisizdir. Belirtilen tuşu tıklamadığınız sürece eklentiler etkili hale gelemezler. Eklentileri etkili hale getirerek, bu sosyal ağlar ile bağlantı kurarsınız ve bunlara veri aktarımı için onay bildirirsiniz. Bu sosyal ağlardaki oturumlarınız açıksa, sosyal ağlar bu ziyareti ilgili sosyal ağdaki hesabınızla ilişkilendirebilir. İlgili tuşa bastığınız takdirde, buna karşılık gelen bilgi tarayıcınız tarafından doğrudan ilgili sosyal ağa aktarılır ve orada saklanır.

Veri toplanmasının, verilerin ilgili sosyal ağlar tarafından ayrıca işlenmesinin ve kullanılmasının, sizin haklarınızın ve mahremiyetinizi korumak için yapabileceğiniz ayarların kapsam ve amacı hakkında, lütfen ilgili sosyal ağların Veri Koruma bildirimlerine bakınız. Eğer bu sosyal ağların bizim internet sitemiz aracılığıyla hakkınızda veri toplamasını istemiyorsanız, sitemizi ziyaret etmeden önce ilgili sosyal ağlardaki oturumlarınızı kapatmanız gerekir.

Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız

İşlenen kişisel verilerinizle ilgili mevzuat uyarınca; kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

Hakların Kullanımı, Başvuru ve İletişim

KVKK kapsamındaki yukarıda belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi ŞİRKET’e kimliğinizin doğrulanması şartıyla yazılı olarak bizzat veya mevzuata uygun olarak (örneğin noter vasıtasıyla) yukarıda belirtilen adresimize iletebilirsiniz.

Veri Güvenliği

ŞİRKET, KVKK kapsamında veri güvenliğine ilişkin olanaklar elverdiği ölçüde teknik ve idari tedbirleri almıştır. Alınan tedbirlere ilişkin bilgiler Kişisel Verilerin Korunması, Saklanması, İşlenmesi Ve İmha Politikası başlığı altında detaylandırılmıştır.

Küçüklere Ait Veriler

Ebeveyninin veya velisinin izni olmadan küçüklerin kişisel verilerinin gönderilmemesi gerekmektedir.

Diğer İnternet Sitelerine Bağlantı

Şirket Web Sitesi diğer internet sitelerine bağlantılar içermektedir. Bu sitelerin operatörlerinin veri koruma hükümlerine uygun hareket edip etmedikleri hususunda hiçbir etkimiz bulunmamaktadır. ŞİRKET, link verdiği sitelerin içeriklerinden (ve o sitelerin link verdiği diğer sitelerin içeriğinden) sorumlu değildir ve bağlantı sağladığı sitelerin içeriklerine müdahale yetkisi bulunmamaktadır.

Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası Hakkında Aydınlatma Metni’nde Değişiklikler İşbu “Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası hakkında Aydınlatma Metni” veri korumayla bağlantılı hizmetlerimizdeki değişiklikleri duyurmak amacıyla, örneğin yeni hizmetlerin sunulmasında ve yürürlükteki yasal gereklilikleri yerine getirmek amacıyla, gerektiğinde değiştirilecektir.

Kullanıcı Erişimi

Sizin tarafınızdan davet edilmediği sürece, kimsenin hesabınıza erişimi sağlanmaz. Sadece, teknik veya sistemsel bir arıza oluşması durumunda, izniniz üzerine yetkilendirilmiş ŞİRKET personeli destek amacı ile ilgili verinize ulaşır.

Veri Paylaşımı

Veri transferi sizin onayınız olmadan ve yeterli güvenliğe sahip olmayan iş ortaklarımızla paylaşılmaz.

Veri Yedeklemesi

Olası teknik problemlere karşı verilerinizin günlük yedeklemesi yapılmaktadır.

Güvenlik İhlallerine Müdahale

En iyi çabayı göstermemize rağmen, İnternet’te hiçbir aktarım yöntemi ve hiçbir elektronik depolama yöntemi tam anlamıyla güvenli değildir. Mutlak güvenlik garantisi veremiyoruz. Ancak, ŞİRKET bir güvenlik ihlalinden haberdar olursa, etkilenen kullanıcıların uygun koruyucu adımları uygulayabilmesi için onları uyaracağız. İhlal bildirim prosedürlerimiz mevzuat düzenlemeleri ve uyum gösterdiğimiz tüm sektör kuralları veya standartları uyarınca yükümlülüklerimizle tutarlıdır. Bildirim prosedürleri, e-posta bildirimleri sağlama veya web sitemizde bir ihlal oluşması halinde bildirim yayınlama işlemlerini içerir.

Sorumluluklarınız

Verilerinizi güvende tutmak ayrıca, yeterince karmaşık parolaları kullanarak ve bunları güvenle depolayarak hesabınızın güvenliğini sağlamanızla size de bağlıdır. ŞİRKET hizmetini kullandığınız bilgisayarın, tabletin veya telefonun yeterli güvenliğe sahip olduğunuzdan emin olmalısınız.