• Demo Talebi
  • Potansiyel Müşterilerin Geliştirdikleri İtiraz Türleri

    Müşterilerin ürünlerle buluşma sürecinde kat edilen aşamalar önemlidir. Müşteri itirazları bile satış aşamasının değerli bir sürecidir. İtiraz yönetimini gerçekleştirmek plasiyerin kendini kanıtlamasının yollarından biridir. Ayrıca satış danışmanı kendini bu şekilde eğitebilir. 

    İtiraz müşterinin ürün ile arasında güçlü bir bağ kurduğunun göstergesidir. Çünkü müşteri ürünü almak istemektedir ama ürün ile ilgili çekinceleri vardır. Muadiller, fiyat, kalite, kullanım ve daha pek çok konu hakkında aklında soru işaretleri vardır. Peki, bu kaygıyı kim giderecek? Plasiyer! 

    Saha Satışında Müşteri İtirazı Yönetimi

    Satış sürecinde müşteri itirazı gayet olağandır. Müşterinin ürüne olan ihtiyacı düşükse bunu almak için ikna edilmeyi zaten bekler. Çünkü alma isteğini mantıklı bir temele oturtmalıdır. Plasiyer bunu nasıl yapacak?

    Müşteri Analizi

    Müşteriye dair doneleri analiz ederek ona nasıl bir satış yöntemi geliştirebileceğini önceden belirlemelidir. Müşterinin varsa daha önceki satışlarda aldığı ürünler ve yeni satacağı ürünlerin benzerliğini inceleyerek bu şekilde bir strateji geliştirmelidir. 

    Ürün Bilgilerini Aktarma

    Ürün bilgilerini eksiksiz aktarmak bu aşamada son derece önemlidir. Böylece müşterinin çekincelerine cevap sunmak mümkün hale gelir. Ürünün bütün özellikleri sunulurken aynı zamanda varsa ürünün videosu ve görselleri müşteriye iletilmelidir. 

    Ürün Fiyat Bilgisi 

    Ürünün fiyat bilgisini de müşteriye aktarmak gerekmektedir. Satın alma için müşteriyi tetikleyecek önemli bir donedir. 

    Özel Sipariş ve Kampanya

    Müşteriyi satışa ikna etmek için kampanyalı fiyatlar ya da başka kampanyalar sunulmalıdır. Böylece müşteriyi satışa ikna etmek adına büyük bir adım atılmış olacaktır. 

    Bir plasiyerin bu kadar bilgiyi aklında tutması ve kampanyayı kendi başına uygulaması mümkün değildir. Bu noktada imdada saha satış programları yetişir. Saha satış programı Sales Plus’ta ürün bilgilerine kolayca erişmek mümkündür. Müşteri bilgileri kurumsal bellekte depolanır ve plasiyerin strateji geliştirmesi kolay hale gelir. Ayrıca kampanyalar kolay onaydan geçerek müşteriye iletilir. Plasiyerin iş yükü azalır ve satışları artar. Siz de saha satış progra Sales Plus için hemen demo talebinde bulunun! 

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir