Türkiye’de terlik denilince akla gelen ilk yerli markalar arasında yer alan CEYO, başarı hikayesine 1964 yılında başlamış ve o günden bu yana kendine özgü tasarımlarıyla sektöründe söz sahibi olmuştur. Başarısını yurt dışına da taşıyan CEYO, dünya genelinde 28 ülkede tercih edilmektedir. Saha satış süreçlerinde Sales Plus’ı kullanmaya başlayan CEYO, halihazırdaki başarısını her geçen gün daha da arttırıyor. Peki bir saha satış otomasyonu olan Sales Plus, CEYO markasının saha satış operasyonlarına ne gibi katkılarda bulundu? Bu haftaki blog yazımızda Sales Plus’ın CEYO markasına saha satış süreçlerinde ne gibi avantajlar sağladığını ele alacağız.
Saha Satışında CEYO’nun İhtiyaçları Nelerdi?
Yakın geçmişte Marmara ve Karadeniz bölgesinde yer alan bölge bayiliklerini CEYO üstlenmiş ve böylelikle söz konusu bölgelerde saha satış operasyonlarını CEYO yürütmeye başlamıştı. CEYO saha satış ekibinin amaçları arasında bu bölgelerdeki bayiliklere hızlı hizmet üretmesi yer alıyordu. Bu kapsamda stoklara son derece hızlı ve doğru bir şekilde ulaşmaları gerekiyordu. Böylelikle CEYO saha satış ekibinin daha başarılı bir saha satış grafiği çizmesi hedefleniyordu. CEYO, yeni nesil saha satış otomasyonu olan Sales Plus’ı kullanmaya başlaması ile birlikte saha satışındaki söz konusu problemleri gidermeye ve saha satışında daha başarılı olmaya başlamıştır.
Saha Satış Otomasyonu Sales Plus’ın CEYO’ya Kazandırdıkları
Saha satış operasyonlarında Sales Plus’ı tercih eden CEYO, saha satışında birçok avantaj elde etti. Yazımızın bir önceki bölümünde CEYO’nun saha satışındaki genel ihtiyaçlarını ele almıştık. Bu bölümde ise Sales Plus’ın CEYO’ya saha satış süreçlerinde getirdiği avantajlara daha detaylı olarak değineceğiz. Şirket sistemlerine hızlı adaptasyon süreci olan ve kullanıcı dostu arayüzü ile dikkat çeken bir saha satış otomasyonu olan Sales Plus, CEYO saha satış ekibinin ihtiyaç duyduğu bilgilere hızlı bir şekilde ulaşmalarını sağlamıştır. Saha satış ekibi, ürünleri görselleriyle istediği zaman hızlı bir şekilde görüntülemeye başladı. Dolayısıyla CEYO saha satış ekibinin ürünleri katalogdan takip etme gerekliliği ortadan kalkmış oldu. İstenilen ürün anında rengiyle, modeliyle, alt kırılım numaralarıyla anında görüntülenebilmeye başladı. Böylelikle ürünü daha önce hiç görmeyen bayi, kaliteli fotoğraflar üzerinden ürünleri görebilmeye başladı. Sonuç olarak da saha satış ekibinin yanında katalog taşımasına gerek kalmadı ve kataloglarda yer alan bilgiler ve daha fazlası tek bir tabletin içerisinde toplanmış oldu. Bu durumda satış yapma konusunda CEYO saha satış ekibinin elini güçlendirmiştir. Sales Plus, diğer yandan CEYO’ya hem sevkiyat takibi hem de tahsilat konusunda da katkılar sağlamıştır. Tahsilatın canlı olarak görülüp yapılabilmesi CEYO’nun saha satış ekibine artı değer katmıştır. Öte yandan anlık stok takibinin yapılabilmesi, satış verimliliğini arttıran bir diğer faktör olarak ön plana çıkmaktadır. Canlı stok takibi ile birlikte CEYO saha satış ekibi, ilgili ürünü fabrikada ve fabrikaların mağazalarında anında görmeye başlamış ve ürünün bayiye satışını anında yapabilme fırsatı elde etmiştir. Canlı stok takibinin yapılabilmesinin faydası, özellikle onlarca ürüne sahip olan ve her ürünün birçok alt kırılımının olduğu CEYO açısından çok avantajlı olmuştur. Sonuç olarak tüm bu ve benzeri avantajlar, CEYO plasiyerlerinin saha satışında hem elini güçlendirmiş hem de zaman verimliliği açısından pozitif yönde ilerlemelerine katkıda bulunmuştur. CEYO ile saha satış otomasyonu Sales Plus’ın iş birliği ile ilgili süreci anlattığımız blog yazısının sonuna geldik. Yazı boyunca CEYO’nun saha satış süreçlerindeki ihtiyaçlarına, Sales Plus’ın ne gibi katkılar ve çözümler sunduğunu anlatmaya çalıştık. Siz de saha satış operasyonları yapan şirketinizin, Sales Plus’ın sunduğu avantajlardan faydalanmasını istiyor ve daha fazla bilgi almak istiyorsanız, bizlerle 0850 420 82 82 numaralı hat üzerinden iletişime geçebilirsiniz..


