Saha Satış Otomasyonu Ile Müşteri Analizi Nasıl Yapılır?

draft

Saha Satış Otomasyonu Ile Müşteri Analizi Nasıl Yapılır?

Ağustos 14, 2020

Müşteri analizi yapmak saha satışında verimliliğin artması açısından önemlidir. Müşteriyi tanıyarak satış aşamasında daha etkili ve aktif olunabilir. Bu haftaki blog yazımızda müşteri analizi yapmayı ve bunun Sales Plus ile nasıl yapılabileceğini sizlere aktaracağız.

Müşteri Analizi Nasıl Yapılır?

Manuel bir sistemde sürekli olarak müşterilere ait bilgilerin depolanması oldukça yorucu bir iştir. Ayrıca satış esnasında bu analizleri kullanmak da son derece zordur. Satış anında bu tarz evrakları karıştırmak karşı tarafa profesyonel bir duruş sergilemek olacaktır. Bu yüzden plasiyerin müşteri ile ilgili detayları öğrenmesi ve satışa bu şekilde gitmesi gerekir. Bu da plasiyer için ayrıca bir iş yüküdür. Müşteri memnuniyetini arttırmak ve zamandan kazanmak için önemli olan müşteri analizini nasıl kolay hale getirebilirsiniz hiç düşündünüz mü?

Müşteri Analizi Sales Plus ile Müşteri Analizi Yapma Kolaylığı

Sales Plus’ın müşteri analizleri alanı ile plasiyerler müşteriye ait tüm analizlere ulaşabilirler. Saha satış programının menü kısmından müşteri filtrelemesi yaparak diledikleri veriye ulaşabilirler. Her plasiyer ilgilendiği müşterinin verilerine ulaşabilir. Sipariş detayları ve müşteri ile ilgili notlar gibi pek çok veri artık plasiyerin elindedir. Bu menüde fotoğraflar ve dökümanlar gibi belge çeşitleri bulunmaktadı. Müşteri bilgileri tek bir alanda görülerek zamandan tasarruf edilir. Müşteri memnuniyeti açısından bu bilgilere erişmek önemli olduğu için bu durum size kar olarak döner. Aldığınız ipuçları ile yeni stratejiler belirleyebilirsiniz.
sales plus ile müşteri analiz yapma kolaylığı

Saha yönetim sistemi ile müşteri analizi sürecini rahatça yöneterek verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Siz de Sales Plus ile tanışın ve müşteri memnuniyetinizi arttırın.

Yorum Yap