Sales Plus ile Müşterilerinizi Daha İyi Anlayın

Sales Plus ile Müşterilerinizi Daha İyi Anlayın

Ocak 04, 2019


Günümüz pazarlama dünyasında bir işletmenin yaptığı satış miktarını arttırmanın en önemli yollarından bir tanesi müşteriyi dinlemek ve müşterileri daha iyi anlamaktır. Bu kurala saha satışı yapan şirketler de dahildir. Peki saha satış operasyonları gerçekleştiren şirketinizin müşterilerini daha iyi nasıl anlayabilirsiniz? Bu haftaki blog yazımızda mobil saha satış programı Sales Plus olarak bu sorunun yanıtını veriyoruz. Yazıda ayrıca Sales Plus sayesinde müşterinizi nasıl daha iyi anlayabileceğinizi de aktaracağız. Sizler için faydalı bir içerik olmasını umar, iyi okumalar dileriz.

Satış Teknikleri Müşteri İhtiyaçları Baz Alınarak Oluşturulmalıdır

Günümüzde satış teknikleri geliştirilirken müşteri ihtiyaç ve istekleri ön plana alınmalıdır. Bunun en büyük sebeplerinden bir tanesi de günümüz dünyasında müşterilerin şirketinizin yer aldığı sektörde kolayca başka bir markaya yönelme şansıdır. Nitekim her sektörde farklı büyüklük ölçeklerinde birçok marka ve seçenek yer almaktadır. Dolayısıyla siz markanızı ve satışını yaptığınız ürün ya da hizmetinizi müşteri ekseninde tanıtmalısınız. Müşterinizin ihtiyaçlarını ve isteklerini bilmeli, konuştuğu dilden anlamalısınız ki onların istediği yönde ürün ya da hizmetler sunabilesiniz.

Mobil Saha Satış Programı Sales Plus ile Müşterinizi Daha İyi Tanıtın

Yazımızın bir önceki bölümünde saha satış operasyonları gerçekleştiren şirketler için müşteriyi anlamanın ne kadar önemli olduğunun altını çizdik. Şimdi ise yanıtı verilmesi gereken soru müşterinin ihtiyaç ve taleplerinin nasıl tespit edilebileceğidir. Bununla ilgili yöntemler sektörden sektöre değişebilmekle birlikte, yapılması gereken birçok şey sektörler arasında ortaktır. Biz yazımızın bu bölümünde saha satışı yapan tüm sektörlere uygun olan mobil saha satış programı Sales Plus’ın, müşterilerinizi daha iyi anlama ve onların ihtiyaçlarını yorumlama konusunda şirketinize sağlayabileceği faydaları maddelendireceğiz:

● Sales Plus üzerinden müşteri bilgilerini görüntüleyebilirsiniz. Bu bilgilerden yola çıkarak müşterilerinizle ilgili daha doğru çıkarımlar yapabilir ve bu doğrultuda stratejiler geliştirebilirsiniz.

● Müşterilerinize yönelik bugüne kadar yaptığınız çalışmaların bütününü görebilirsiniz. Hangi müşterinizin hangi ürününüzü daha çok satın aldığını, ilgili müşteriyi en son ne zaman ziyaret ettiğinizi ve benzeri bilgileri mobil saha satış programı Sales Plus üzerinden görebilirsiniz.

● Günümüz pazarlama dünyasında verinin gücünden faydalanmak çok önemlidir. Siz de Sales Plus sayesinde ilgili müşterinizin filtrelemesini yapabilir ve bu müşteri ile ilgili işinize yarayabilecek verileri görüntüleyebilirsiniz.

● Sales Plus üzerinde sipariş ve tahsilat detayları sayesinde her müşteriniz için oluşturulan müşteri risk durumunu görüntüleyebilirsiniz. Saha satışlarında özellikle yüksek bütçeli alımlarda vadeli ödeme sistemleri kullanıldığını göz önünde bulundurursak bunun şirketiniz için oldukça olumlu bir özellik olduğu söylenebilir. Nitekim her müşteriye ait müşteri risk raporları doğrultusunda doğru vadelendirme seçenekleri yapabilirsiniz.

● Anlık olarak stok ve ürün takibinizi yapabilirsiniz. Böylelikle plasiyerleriniz müşterileriniz ile görüşme halindeyken müşterinin istediği ürünün stokta kesin olarak yer alıp almadığını bilebilir. Stoğu bitmiş ancak verilerde ‘Var’ gözüken ürünlerin satışının yapılması müşteriyi bekletmek ve buna bağlı olarak memnuniyeti azaltmak demektir. Anlık stok takibi sayesinde stoğu bitmiş ürünün yerine stokta yer alan ve müşterinize uygun başka bir tavsiye ederek hem müşterinizi memnun edebilir hem de satışlarınızı arttırabilirsiniz.

Mobil saha satış programı Sales Plus olarak hazırladığımız blog yazımızın sonuna geldik. Siz de bir mobil saha satış programı olan Sales Plus’ın müşterilerinizi anlamada ve yorumlamada sunduğu faydalardan yararlanmak ve daha fazla bilgi almak isterseniz bizlere 444 8 123 numaralı hat üzerinden ulaşabilirsiniz.

Yorum Yap