Saha Ekip Yönetiminde, Mobil Saha Satış Otomasyonu ile Kontrol Sizde !

saha ekip yönetimi mobil çözümler
Markanızı saha satışında yücelten ve firmanızın büyümesinde etkin rol oynayan saha satış ekiplerinizi nasıl yönetiyorsunuz? Eski düzen ajanda ile bayileri gezmenin devri çoktan kapandı. Dijital çözümleri bünyesine katan firmalar bu dönüşüm ile birlikte saha satışını her yerden ulaşılabilir hale getirdi. Plasiyerin konumu ve yaptığı işlem fark etmeksizin yürüttüğü tüm işlemleri ilgili olan saha satış yöneticisi ve temsilcisi ile paylaşabilir. Mobil saha satış programı tercih ederek, dijital dönüşüme ayak uyduran firma yöneticileri merkezden sahaya inen temsilcisini rahatlıkla takip edebilmektedir. Özellikle bayi/müşteri sayısı fazla olan markalar bu anlamda iş yükünü hafifletecektir.

Saha ekip yönetiminde satış stratejilerinizi uygulayabileceğiniz, planlama ve organizasyonlarınızı yönetebileceğiniz mobil saha satış programınız SALES PLUS’ın sağladığı faydaları daha yakından incelemeye başlayabiliriz.

Sales Plus’ın Saha Satış Temsilcisine Sağladığı Faydalar

Merkezden uzak ve lokasyonu sürekli olarak değişkenlik gösteren saha satış temsilcisinin en büyük ihtiyacı veriye ulaşımdır. Müşteri görüşmesini satışa dönüştürmeyi ve memnuniyeti sağlaması için veri havuzuna erişim sağlamalıdır. Gerektiği durumlarda önceki görüşme notları diğer plasiyerlerden edinmelidir. Android saha satış otomasyonu SALES PLUS bu noktada saha satış temsilcisinin elini güçlendirmektedir. Nitekim saha satış sürecinde plasiyerlerin ihtiyacı olduğu tüm detaylar Sales Plus sayesinde tablet üzerinden görüntülenebilir. Sales Plus mobil saha satış otomasyonunun, saha satışında plasiyerlerin kontrolü ele alma noktasında sunduğu faydaları sizler için maddeler halinde özetleyebiliriz:

  • Gideceğiniz müşteri ve görüşme detayları tabletinizde yer alır.
  • Müşterinize ulaşmak için adres aramanıza gerek kalmadan adres bilgileri ve yol tarifi tabletinizde yer alır.
  • Müşteriye ürün sunumu sırasında ürün özellikleri, stok bilgisi vb. tüm veriler tabletinizde yer alır.
  • Siparişlerinizi saniyeler içinde oluşturabilir ve merkezle anlık paylaşabilirsiniz.
  • Sipariş detaylarını müşterinize PDF formatında gönderebilirsiniz.
  • Müşterinize özel kampanya oluşturarak iskonto yapabilirsiniz.
  • Satış sırasında tüm ürünlerin numunelerini taşımak yerine logo saha servis yazılımı üzerinden ürünlerin özelliklerini, ürün fotoğraf ve videolarını müşteri görüşmesi sırasında sunabilirsiniz.
  • Satışı gerçekleşen ürünleri anlık olarak stoktan düşerek sanal pos özelliği ile o anda tahsilatını yapabilirsiniz.
  • Online – Offline çalışma özelliğine sahip olan logo saha servis yazılımı ile saha satış temsilcileriniz çalışmalarında hiçbir kesiti olmayacaktır.
  • %100 LOGO uyumlu olması sayesinde finans departmanının saha satış bakiyesi hakkında bilgilendirilirken sahadaki temsilci ise ürünlerin aktarımını ve güncelliğini sağlayarak stok kontrollerini sağlayabilir.
  • Sahada yapılan satışları anlık olarak ERP aktarımı yapabilmek iş yükünü hafifleten en önemli özelliklerden bir tanesidir.

Plasiyerler için, saha satışında işlerini kolaylaştıracak ve kontrolü ellerine almalarını sağlayacak olan gerekli diğer birçok özellik mobil saha satış otomasyonu Sales Plus’ta mevcuttur.

Mobil Saha Satış Otomasyonunun Saha Satış Yöneticisine Sağladığı Faydalar

Sahayı ne kadar etkin yönetiyorsunuz? Saha satış müdürü olarak bölgenizde bulunan satış temsilcilerini kontrol edebiliyor ve verimli bir şekilde yönetebiliyor olmanız gereklidir. Sizin yönetici olarak var olan durumdan maksimum verimi almak için zaman yönetimini iyi bir şekilde kurgulamanız ön görülür. Sahada yönetici ve temsilcinin yapılacak işlemleri dijitalleştirmesi ve anlık ulaşılabilir hale getirmesi için saha satış programı kullanılmaktadır. Çağın getirmiş olduğu yenilikleri takip ederek kolaylaştırıcı fikirleri sahaya taşımanız için en büyük yardımcınız Sales Plus olacaktır. Vakit kaybetmeden Sales Plus’ın saha satış yöneticilerinin satış sürecindeki kontrolü ellerine almalarını sağlayacak faydalarına değinmeye başlayabiliriz.

Sahaya inene personellerinizi daima kontrol altında tutmanız için ortak bilgi paylaşım alanları oluşturabilirsiniz. Markanıza değer katan ve sizin için çalışan saha satış temsilcilerinizin işlerini kontrol etmek ve verimliliklerini arttırmak için ihtiyacınız olacak tüm bilgilere mobil saha satış otomasyonunuz SALES PLUS üzerinden ulaşmanızı sağlıyoruz. Böylelikle sahada kolaylaşacak işleriniz şöyledir;

  • Görev oluşturarak plasiyerlerinizin iş planlarını ve iş detaylarını aktarabilirsiniz.
  • Ziyaret planı oluşturarak görüşülmesi gereken müşteriyi belirlediğiniz plasiyer ile paylaşabilirsiniz.
  • Plasiyerlerinizin bulunduğu konumu anlık olarak görebilirsiniz.
  • Sales Plus saha ekip yönetimi uygulamasının esnek ve kapsamlı bir yapıya sahip olmasından dolayı her sektöre uyum sağlayarak işlemler yürütülmektedir.
  • Sipariş, satış, ziyaret ve genel raporlar gibi detaylı raporlardan sahadaki tüm işleyişi izleyebilirsiniz.
  • Logo saha satış programı merkez ile saha arasındaki iletişimi de güçlendirmektedir. Sahada gerçekleşen müşteri ziyaretleri, satış ve tahsilat işlemleri merkez ile anlık olarak paylaşılmaktadır. Bu durum saha yöneticilerinin iş süreçlerini rahatlatmaktadır. Çünkü sahada olan tüm işlemleri temsilcilerden edinmesi mümkün olmayacaktır. Bu iletişim kopukluğundan dolayı meydana gelen aksaklıklar işlerin yavaşlamasına ve müşterilerin bu durumdan etkilenmesine neden olacaktır. Bu tür sorunların meydana gelmemesi ve saha satış temsilcilerinin iyi bir şekilde yönetilebilmesi için geliştirilen mobil saha satış otomasyonu yöneticilere kolaylık sağlamaktadır.
  • Sales Plus saha ekip yönetimi uygulamasının esnek ve kapsamlı bir yapıya sahip olmasından dolayı her sektöre uyum sağlayarak işlemler yürütülmektedir. Dolayısıyla Sales Plus’ın sunduğu bilgileri kendi sektörünüze yönelik analiz ederek avantaja çevirmeye başlayabilirsiniz.
  • Müşteriler alanından seçeceğiniz müşteri parametrelerinde yeni müşteri kayıt edildiği zaman yönetici onayından geçsin mi yoksa geçmesin mi bunun kararını siz verebileceksiniz.
  • Yeni bir sipariş oluşturulduğu zaman bu sipariş yönetici onayından geçtikten sonra hazırlama, dağıtım ve tahsilat aşamalarına geçsin istiyorsanız Sipariş> Yeni Sipariş Onay Gerektirsin seçeneğini işaretlemeniz yeterlidir.
  • LOGO ile tam uyumlu olması saha satış yöneticilerine sunduğu bir başka avantajdır. Bu özellik sayesinde satış ile muhasebe çalışmalarını birlikte yürütebilmenin eşsiz rahatlığını yaşayabilirsiniz.

Kısaca özetleyecek olursak; satış oranlarınızın artması yönetim faaliyetleri ile doğru orantılıdır. Devam eden saha satış faaliyetlerini izlemek, müşteri ziyaretlerini görüntülemek, alacak – borç durumlarını ve tahsilat raporlarını tek bir noktandan incelemenizi sağlayacak mobil saha satış programı saha yönetimindeki hâkimiyetinizi arttıracaktır. Satış, temsilci, müşteri ve muhasebe süreçlerinde temsilcilerin izlediği yol ve yaptığı çalışmalarıanlık olarak uygulama üzerinden takip edebilirsiniz. Nerede olduğunuzun bir önemi kalmadan saha satışında işleyen tüm süreçleri logo saha servis programı sayesinde izleyebilirsiniz.

Bu faydalara ek olarak daha fazlasını SALES PLUS ile tabletinizde toplayarak saha satış yöneticilerinin işlerini hafiflettik.

Saha satış yönetiminize mobil çözümler üreten SALES PLUS mobil saha satış otomasyonu ile sizde markanızın gücüne güç katabilirsiniz. Bayilerinizi ve satış temsilcilerinizi yönetmek için 0212 871 40 50 numaradan bizi arayın ve sizde verilerinizi dijitale taşıyın!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Veri Sorumlusu

www.salesplus.com.tr alan adlı internet sitesi (“WebSite”)  Cumhuriyet Mahallesi, İstanbul Caddesi, Kaya Millenium Alışveriş Merkezi, No:5/A 1.Kat D:92, 34500 BEYLİKDÜZÜ / İSTANBUL adresinde faaliyette bulunan Sales Plus - Logo Mobil Saha Satış Otomasyonu (“Şirket”) tarafından işletilmektedir. ŞİRKET, veri sorumlusu olarak, kişisel verilerin işleme amaçlarının ve vasıtalarının belirlenmesinden, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumludur.

Kişisel verilerinizin korunmasına önem vermekteyiz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak, “Şirket Web Sitesi”ni kullanımınızla bağlantılı olarak elde edilen verilerin toplanması, saklanması, aktarılması da dâhil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmaksızın işlenmesi ve söz konusu işlemenin amacı ile ilgili olarak sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılması

ŞİRKET, Şirket Web Sitesi’ni kullanan müşterilerinin üyelik aşamasında veya Şirket Web Sitesi’ni kullanırken, kullanıcılardan bazı kişisel veriler talep etmektedir. Kişisel veri, kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgidir. Bu tip bilgiler, örneğin, adınız, adresiniz, e-posta adresiniz veya telefon numaranız olabilir. Çerezler kullanılmak suretiyle toplanan ve kimliğinizin belirlenmesine doğrudan olanak vermeyen bilgiler, örneğin Şirket Web Sitesi’ni nasıl kullandığınız gibi bilgiler de, eğer bunlar kullanıcıya tahsis edilmiş bir kimlik temelindeyse ve dolayısıyla bireyselleştirilerek toplanmış, saklanmış ve değerlendirilmişse, kişisel veri olarak nitelendirilebilir. Kişisel olmayan veriler sadece bir araya toplanmış, büyük veri olarak nitelendirilebilen, özetlenen, toplanan, değerlendirilen ve anonim hale getirilmesi suretiyle gerçek bir kişiyle ilişkilendirilemeyecek bilgilerdir.

Şirketimiz tarafından söz konusu kişisel verileriniz demo talep formu, iletişim formu, e-bülten formu, destek sistemi, çağrı merkezi ve üyelik formundaki bilgilerin İlgili Kişiye doldurulması suretiyle işin doğası gereği toplanmaktadır. Sistemle ilgili sorunların tanımlanması ve verilen hizmet ile ilgili çıkabilecek sorunların veya uyuşmazlıkların hızla çözülmesi için, şirketimiz, üyelerinin IP adresini kaydetmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri, kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla da kullanılabilir.

Şirketimiz, Üyelik Sözleşmesi ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, talep edilen bilgileri kendisi veya işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından doğrudan pazarlama yapmak amacıyla kullanabilir. Kişisel bilgiler, gerektiğinde kullanıcıyla temas kurmak için de kullanılabilir. Şirketimiztarafından talep edilen bilgiler veya kullanıcı tarafından sağlanan bilgiler veya Şirket Web Sitesi üzerinden yapılan işlemlerle ilgili bilgiler; şirketimiz ve işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından, “Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, üyelerimizin kimliği ifşa edilmeden çeşitli istatistiksel değerlendirmeler, veri tabanı oluşturma ve pazar araştırmalarında da kullanılabilir.

Şirketimiz bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni paketler hakkında bilgiler, promosyon teklifleri gibi bildirimler gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir, sonrasında üye girişi yaptıktan sonra yönetim panelinden bu seçimi değiştirilebilir ya da kendisine gelen bilgilendirme iletisindeki linkle bildirim yapabilir.

Kişisel Verileri İşleme Amaçları

Şirketimiz Kişisel Verileri belli, açık ve meşru amaçlarla işlemektedir. Bu kapsamda KişiselVeriler aşağıda sayılan amaçlarla işlenebilmektedir:

  • Web sitesi üzerinden verilen hizmetlerin sunulabilmesi ve değiştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetlerin taleplere uygun olarak özelleştirilmesi; müşteri ihtiyaçları, yasal ve teknik gelişmeler sebebiyle güncellenmesi, geliştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetler özelinde, sistemlere kullanıcı tanımlamalarının yapılması,
  • Yeni veya mevcut ürün, hizmet ve kampanyaların duyurulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Pazar araştırması yapılması,
  • İstatistik oluşturulması ve kullanımların analiz edilmesi,
  • Ürün, hizmet ve servis bedellerinin ödenmesi, tahsil edilmesi, tahsilat yönteminin seçilmesi,
  • 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve diğer ilgili mevzuattan doğan bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirme,
  • Şirket web sitesinin ve verilerin işlenme amacına uygun ürün ve hizmetlerin reklamlarının İlgili Kişi’ye iletilmesi, ürün, hizmet, tanıtım ve kampanyaları hakkında bilgi verilmesi,
  • Web Site kullanımı sırasında karşılaştığı sorunların çözümünü sağlamak,
  • Web sitesindeki ziyaret, kullanım, sayfalar arasında geçiş ve satın alma deneyimlerini iyileştirme, daha kaliteli hizmet verme,
  • İrtibat/iletişim sağlanması,
  • İşbirliği yapılan firmalar, tedarikçiler, yeniden satıcılar ve hizmet alınan firmalarla olan ticari ilişkilerin yürütülmesi,
  • İşbirliği çerçevesinde raporlama yapılması,
  • Şirketin ticari stratejilerinin geliştirilmesi ve planlarının yapılması,
  • Şirket tarafından memnuniyet ölçümü anketleri için iletişim kurulması,
  • ŞİRKET tarafından düzenlenen etkinliklerde/eğitimlerde/yarışmalarda katılımcı kaydının oluşturulması, sertifikaların/katılım belgelerinin düzenlenmesi, ödül/hediye sahiplerinin belirlenmesi ve ödül/hediyelerin teslimi,
  • Adli/idari süreçlerin yönetimi, kamu kurum kuruşlarından gelen taleplere cevap verilmesi,
  • Yasal düzenlemelere bağlı olarak hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi,
  • Yatırımcı ilişkilerinin yürütülmesi,
  • Şirketin başka bir şirket ile birleşmesi, bölünmesi, tamamının veya bir kısmının devredilmesihalinde bu hukuki işlemden doğan sonuçların temin edilmesi,
  • Sosyal medya paylaşımlarında Şirket çalışanların, Gerçek Kişi Müşterilerin, İlgililerinin tanıtılması,
  • İş görüşmelerinin yürütülmesi, iş başvurularının değerlendirilmesi,
  • İş ilişkisinin/sözleşmesinin kurulması, yürütülmesi ve sonlandırılması,
  • ŞİRKET çalışanlarının iş sözleşmelerinden doğan asıl ve yan haklardan yararlandırılması, performansının ve çalışmalarının değerlendirilmesi,
  • Çalışanlara kullanıcı hesabı açılması,
  • Şirket adına bir organizasyona katılım olması durumunda, katılımcı kaydının oluşturulması,
  • Çalışanların eğitimlere katılım ve sertifika kayıtlarının oluşturulması,
  • Şirket Web Sitesi’nin ve Uygulamalar’ın güvenliğinin sağlanması,
  • Web Sitesi’nin kullanım analizi,
  • Kişisel veri envanterinin oluşturulması,
  • Kişisel verilere ilişkin olanlar dahil, yazılı, sözlü veya elektronik olarak iletilen tüm soru, talep, öneri, şikayet ve başvuruların değerlendirilmesi, bunlara cevap verilmesi.
  • Sözleşmenin ifası, veri güvenliği, şirketimiz politikalarına uyum ve yukarıda belirtilen diğer amaçlarla yurt içindeki veya Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere ilgili diğer ülkelerde bulunan sistemlere (daha detaylı bilgi için şirketimize yazılı olarak başvurabilirsiniz) aktarılmaktadır.

Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Mevcut ve potansiyel Şirket Web Sitesi kullanıcıları ile ilgili veriler kısmen veya tamamen otomatik olan veya olmayan yollarla sözleşmesel veya mevzuat çerçevesinde belirlenen diğer sebeplerle işletme konumuzun gereği olarak toplanmaktadır.

Açık Rıza Olmaksızın İşlenen Kişisel Veriler

KVKK gereği;
Tarafınızca kamuya açık olarak paylaşılarak alenileştirilen kişisel bilgileri açık rızanız olmaksızın işleyebilir ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.

Mevzuatta açıkça kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işlemeyi hukuka uygun hale getiren hükümlerin bulunması durumunda açık rızanız olmaksızın işleme ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.
Yürürlükte olan kanun ya da düzenlemeler ya da verilmiş olan bir mahkeme kararı, idari emir gereğince açıklanması gereken bilgiler de dâhil olmak üzere hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek için zorunlu olması durumunda kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işleyebiliriz.
Bir hakkının tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması durumunda tarafınızın kişisel verilerini açık rızası olmaksızın işleyebiliriz.

Üçüncü Kişilere Aktarılan Veriler

Kişisel verilerinizi KVKK’daki haklarımız saklı kalmak üzere Şirket Web Sitesi’ndeki ticari faaliyetler kapsamında Şirket çalışanları, şirket görevlileri, hukuk, mali ve vergi danışmanları, denetçilerine, veri işleme faaliyetini gerçekleştirmek üzere başta, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa ülkeleri olmak üzere yurtdışında bulunan bulut şirketlerine, IBM Softlayer Veri Merkezine, Amazon Web Services, Inc (AWS)’ye, işbirliği yaptığı danışman ve anlaşmalı kuruluşlara, eğitim kurumlarına, Şirket’in çalıştığı reklam ve pazarlama ajansları ve anonimleştirilmek suretiyle İlgili Kişi’ye ilgilenebileceği reklamlar sunmak amacıyla gerçek veya tüzel kişi ile paylaşabiliriz. Bu paylaşımla ilgili Veri Sorumlusu’na açık rıza göstermektesiniz.

Ağ Sunucusu Veri Günlüğü

Şirket Web Sitesi’ne giriş yaptığınızda, ağ tarayıcınız aşağıdaki verileri (“veri günlüğü”), internet sunucumuza otomatik olarak aktarmaya teknik olarak ayarlanır, sonrasında veri günlüğü kayıtlarına aşağıdaki bilgileri onayınız olmasa dahi kaydederiz:
Giriş tarihi
Giriş zamanı
Başvuru internet sitesinin URL’si
Alınan dosyalar
İletilen veri miktarı
Tarayıcı tipi ve versiyonu
İşletim sistemi
IP adresi
İnternete erişim sağlayıcınızın alan adı
Bu bilgiler tarafınızca istenilen içeriğin doğru biçimde teslim edilebilmesi için teknik amaçların gerektirdiği bilgilerdir ve bunun toplanması internet sitelerinin kullanımının kaçınılmaz bir yönüdür. Veri günlüğü internet sitemizin ve altında yatan teknolojinin geliştirilmesi için sadece istatistiki amaçlarla analiz edilir ve sonrasında silinir.
Veri günlüğü, Şirket Web Sitesi’ni kullanımınızın bir parçası olarak toplanan diğer verilerden ayrı olarak depolanır.

Çerezler

Diğer birçok internet sitesi gibi biz de “çerezler”den faydalanmaktayız. Çerezler bir internet sayfası sunucusu tarafından sabit sürücünüze iletilen küçük metin dosyalarıdır. Bu yolla, IP adresi, kullanılan tarayıcı, bilgisayarınızdaki işletim sistemi ve internet bağlantınız gibi belirli verileri otomatik olarak elde ederiz. Bahsi geçen teknik iletişim dosyası site hakkında durum ve tercihleri saklayarak İnternet’in kullanımını kolaylaştırır. Teknik iletişim dosyası, ana bellekte veya e-postanızdan veri veya başkaca herhangi bir kişisel bilgi almak için tasarlanmamıştır. Ayrıca çerezler programları çalıştırmada veya bilgisayarınıza virüsler göndermede kullanılamaz.

Sizi farklı Hizmetlerde tanımak, Hizmetlerimiz üzerinde ve dışında ilgi alanlarınız hakkında bilgi sahibi olmak, deneyiminizi geliştirmek, güvenliği arttırmak, Hizmetlerimizin kullanımını ve etkinliğini ölçmek, siteyi kaç kişinin hangi amaçla ziyaret ettiği ve ne kadar sitede kaldıkları hakkında istatistiksel bilgileri elde etmek ve kullanıcılar için özel tasarlanmış kullanıcı sayfalarından dinamik olarak reklam ve içerik üretilmesine yardımcı olmak amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanırız. Farklı indirim ve kampanya tekliflerinde bulunmak, reklam ve tanıtım yapmak, Şirket Web Sitesi’ni sizin için kişiselleştirilmiş hale getirmek, kişiselleştirilmiş Şirket.com deneyimi sunmak, Şirket Web Sitesi’ndeki gezintinizi ve üyelik hesabınızdaki işlemlerinizi çerezler yoluyla izleyebilir, çeşitli yöntemlerle Şirket Web Sitesi veya üçüncü site ve mobil uygulamalarda toplanan kişisel verilerinizi birlikte analiz edebiliriz.

Her durumda, topladığımız veriler sizin onayınız olmadan üçüncü şahıslarla paylaşılamaz. Elbette ki çerezler olmadan internet sitemizi her zaman görüntüleyebilirsiniz. İnternet tarayıcıları her zaman çerezleri kabul edecek şekilde kuruludur. Tarayıcı ayarları ve diğer araçlar aracılığıyla çerezleri kontrol edebilir ve kullanımını her zaman durdurabilirsiniz. Bu ayarların nasıl değiştirileceğini öğrenmek için lütfen tarayıcınızın yardım fonksiyonunu kullanınız. Çerezlerin kullanımını durdurduğunuzda internet sitemizin belirli özelliklerinin çalışmayabileceğini lütfen unutmayınız.

Sosyal Medya Bağlamında Sosyal Eklentilerin Kullanımı

ŞİRKET, Facebook Inc., Palo Alto, CA, USA tarafından işletilen sosyal ağ Facebook, YouTube LLC, 901 Cherry Ave. San Bruno, CA 94066 USA tarafından işletilen YouTube video platformu, Twitter Inc, 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 USA tarafından işletilen sosyal ağ Twitter, Instagram, LLC, Arbitration Opt-out 1601 Willow Rd. Menlo Park, CA 94025 USA tarafından işletilen sosyal ağ Instagram sosyal ağlarından sosyal eklentileri (“eklentiler”) kullanmaktadır.

İnternet sitemizde bu gibi eklentileri içeren bir sayfayı ziyaret ederseniz, başlangıçta bunlar etkisizdir. Belirtilen tuşu tıklamadığınız sürece eklentiler etkili hale gelemezler. Eklentileri etkili hale getirerek, bu sosyal ağlar ile bağlantı kurarsınız ve bunlara veri aktarımı için onay bildirirsiniz. Bu sosyal ağlardaki oturumlarınız açıksa, sosyal ağlar bu ziyareti ilgili sosyal ağdaki hesabınızla ilişkilendirebilir. İlgili tuşa bastığınız takdirde, buna karşılık gelen bilgi tarayıcınız tarafından doğrudan ilgili sosyal ağa aktarılır ve orada saklanır.

Veri toplanmasının, verilerin ilgili sosyal ağlar tarafından ayrıca işlenmesinin ve kullanılmasının, sizin haklarınızın ve mahremiyetinizi korumak için yapabileceğiniz ayarların kapsam ve amacı hakkında, lütfen ilgili sosyal ağların Veri Koruma bildirimlerine bakınız. Eğer bu sosyal ağların bizim internet sitemiz aracılığıyla hakkınızda veri toplamasını istemiyorsanız, sitemizi ziyaret etmeden önce ilgili sosyal ağlardaki oturumlarınızı kapatmanız gerekir.

Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız

İşlenen kişisel verilerinizle ilgili mevzuat uyarınca; kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

Hakların Kullanımı, Başvuru ve İletişim

KVKK kapsamındaki yukarıda belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi ŞİRKET’e kimliğinizin doğrulanması şartıyla yazılı olarak bizzat veya mevzuata uygun olarak (örneğin noter vasıtasıyla) yukarıda belirtilen adresimize iletebilirsiniz.

Veri Güvenliği

ŞİRKET, KVKK kapsamında veri güvenliğine ilişkin olanaklar elverdiği ölçüde teknik ve idari tedbirleri almıştır. Alınan tedbirlere ilişkin bilgiler Kişisel Verilerin Korunması, Saklanması, İşlenmesi Ve İmha Politikası başlığı altında detaylandırılmıştır.

Küçüklere Ait Veriler

Ebeveyninin veya velisinin izni olmadan küçüklerin kişisel verilerinin gönderilmemesi gerekmektedir.

Diğer İnternet Sitelerine Bağlantı

Şirket Web Sitesi diğer internet sitelerine bağlantılar içermektedir. Bu sitelerin operatörlerinin veri koruma hükümlerine uygun hareket edip etmedikleri hususunda hiçbir etkimiz bulunmamaktadır. ŞİRKET, link verdiği sitelerin içeriklerinden (ve o sitelerin link verdiği diğer sitelerin içeriğinden) sorumlu değildir ve bağlantı sağladığı sitelerin içeriklerine müdahale yetkisi bulunmamaktadır.

Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası Hakkında Aydınlatma Metni’nde Değişiklikler İşbu “Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası hakkında Aydınlatma Metni” veri korumayla bağlantılı hizmetlerimizdeki değişiklikleri duyurmak amacıyla, örneğin yeni hizmetlerin sunulmasında ve yürürlükteki yasal gereklilikleri yerine getirmek amacıyla, gerektiğinde değiştirilecektir.

Kullanıcı Erişimi

Sizin tarafınızdan davet edilmediği sürece, kimsenin hesabınıza erişimi sağlanmaz. Sadece, teknik veya sistemsel bir arıza oluşması durumunda, izniniz üzerine yetkilendirilmiş ŞİRKET personeli destek amacı ile ilgili verinize ulaşır.

Veri Paylaşımı

Veri transferi sizin onayınız olmadan ve yeterli güvenliğe sahip olmayan iş ortaklarımızla paylaşılmaz.

Veri Yedeklemesi

Olası teknik problemlere karşı verilerinizin günlük yedeklemesi yapılmaktadır.

Güvenlik İhlallerine Müdahale

En iyi çabayı göstermemize rağmen, İnternet’te hiçbir aktarım yöntemi ve hiçbir elektronik depolama yöntemi tam anlamıyla güvenli değildir. Mutlak güvenlik garantisi veremiyoruz. Ancak, ŞİRKET bir güvenlik ihlalinden haberdar olursa, etkilenen kullanıcıların uygun koruyucu adımları uygulayabilmesi için onları uyaracağız. İhlal bildirim prosedürlerimiz mevzuat düzenlemeleri ve uyum gösterdiğimiz tüm sektör kuralları veya standartları uyarınca yükümlülüklerimizle tutarlıdır. Bildirim prosedürleri, e-posta bildirimleri sağlama veya web sitemizde bir ihlal oluşması halinde bildirim yayınlama işlemlerini içerir.

Sorumluluklarınız

Verilerinizi güvende tutmak ayrıca, yeterince karmaşık parolaları kullanarak ve bunları güvenle depolayarak hesabınızın güvenliğini sağlamanızla size de bağlıdır. ŞİRKET hizmetini kullandığınız bilgisayarın, tabletin veya telefonun yeterli güvenliğe sahip olduğunuzdan emin olmalısınız.