Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?


Mobil saha satış yönetim sistemi plasiyerlerin ve yöneticilerin iş hayatını kolaylaştırarak şirkete verimlilik kazandıran uygulamalardır. Bu haftaki blog yazımızda sizlerle iş hayatının yükünü azaltan bu sistemlerin hangi özelliğinin nasıl kullanıldığını ve saha satışına nasıl fayda sağladığını inceleyeceğiz. 

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemlerinde müşteri yönetimi yapmak standart uygulamalara göre oldukça kolaydır. Müşterilerin bilgilerine kolay erişim sağlanabilir, müşteri parametreleri belirlenebilir, müşteri bazlı raporlamalar yapılabilir, müşteri siparişleri ve tahsilatlarına dair aktiviteler oluşturabilirsiniz. 

Müşteri yönetimi gibi ekip yönetimi yapmak da aynı derece de kolaydır. Ekip saha da olsa da mobil saha satış yönetim sistemi ile plasiyere görev atanabilir, planlı ziyaretler ayarlanabilir, ekip takibi yapılabilir, ekip ile anlık iletişim kurulabilir ve plasiyerin satış aktiviteleri kontrol edilebilir. 

Borç alacak raporları, müşteri analizleri, risk analizleri ve vade analizleri gibi analizler, finansal bütün analizler ve raporlamalar mobil saha satış yönetim sisteminde kolayca ulaşılabilir haldedir. 

Satış raporları ve sipariş raporları gibi raporlar ise her an elinizin altındadır. Bunun yanı sıra ürünlerin stok durumunu kontrol etmek ve anlık olarak stok güncellemesi yapmak mobil saha satış yönetim sistemi ile mümkündür. Ürünlere ait bilgiler ve fotoğraflar gibi bütün özellikler mobil saha satış yönetim sisteminde depolanabilir.

Sales Plus Nasıl Kullanılır?

Mobil saha satış yönetim sistemi olan Sales Plus’ı kullanarak satışlarınızın verimliliğini arttırabilirsiniz. Plasiyerin de yöneticinin de kazandığı Sales Plus’a dair kullanım detaylarını aşağıda bulabilirsiniz. 

 

Müşteri analizi yapmak saha satışında verimliliğin artması açısından önemlidir. Müşteriyi tanıyarak satış aşamasında daha etkili ve aktif olunabilir. Bu haftaki blog yazımızda müşteri analizi yapmayı ve bunun Sales Plus ile nasıl yapılabileceğini sizlere aktaracağız.

Müşteri Analizi Nasıl Yapılır?

Manuel bir sistemde sürekli olarak müşterilere ait bilgilerin depolanması oldukça yorucu bir iştir. Ayrıca satış esnasında bu analizleri kullanmak da son derece zordur. Satış anında bu tarz evrakları karıştırmak karşı tarafa profesyonel bir duruş sergilemek olacaktır. Bu yüzden plasiyerin müşteri ile ilgili detayları öğrenmesi ve satışa bu şekilde gitmesi gerekir. Bu da plasiyer için ayrıca bir iş yüküdür. Müşteri memnuniyetini arttırmak ve zamandan kazanmak için önemli olan müşteri analizini nasıl kolay hale getirebilirsiniz hiç düşündünüz mü?

Müşteri Analizi Sales Plus ile Müşteri Analizi Yapma Kolaylığı

Sales Plus’ın müşteri analizleri alanı ile plasiyerler müşteriye ait tüm analizlere ulaşabilirler. Saha satış programının menü kısmından müşteri filtrelemesi yaparak diledikleri veriye ulaşabilirler. Her plasiyer ilgilendiği müşterinin verilerine ulaşabilir. Sipariş detayları ve müşteri ile ilgili notlar gibi pek çok veri artık plasiyerin elindedir. Bu menüde fotoğraflar ve dökümanlar gibi belge çeşitleri bulunmaktadı. Müşteri bilgileri tek bir alanda görülerek zamandan tasarruf edilir. Müşteri memnuniyeti açısından bu bilgilere erişmek önemli olduğu için bu durum size kar olarak döner. Aldığınız ipuçları ile yeni stratejiler belirleyebilirsiniz.
sales plus ile müşteri analiz yapma kolaylığı

Saha yönetim sistemi ile müşteri analizi sürecini rahatça yöneterek verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Siz de Sales Plus ile tanışın ve müşteri memnuniyetinizi arttırın.

Saha çalışmasında plasiyerlerin takibini yapmak yönetici açısından son derece zor iş yüklerinden biridir. Ekibin her çalışanı sahada ayrı bölgedeyken bunu takip etme konusunda yönetici zorlanabilir. Bu haftaki blog yazımızda ekibin takibinin nasıl yapılacağını anlatacağız.

Ekip Takibi Nasıl Yapılır?

Plasiyer takibi ancak ve ancak plasiyerin verdiği bilgiler doğrultusunda yapılabilir. Bu da iletişimle mümkündür. Bu şekilde plasiyer takibi yaparken zaman kaybı ortaya çıkar. Anlık satış yapmak neredeyse imkansız hale gelir. Bunlara bağlı olarak da müşteri memnuniyeti düşer. Bunu kolayca yapmanın bir yolu sizce var mı?

Sales Plus ile Ekip Takibi Yapma

Satış ekibi takibinde plasiyerin konum bilgilerine ulaşabilirsiniz. Farklı lokasyonlarda saha çalışması yürüten ekibi merkezden yönetebilmek için Sales Plus ile konum takibi sağlanmaktadır. Konum bilgilerini tarih ve konum tipine göre filtreleyebilir ve böylece plasiyerlerin yerini görebilirsiniz. Yalnızca tek bir plasiyeri görüntülemek için ise o kişiyi seçebilirsiniz.

 

satış ekibi takibi
Burada en büyük avantajınız ise anlık satışlarda en yakın plasiyeri satışa yönlendirebilmeniz olacak. Böylece hem zamandan tasarruf edecek hem de müşteri memnuniyeti kazanacaksınız.

Merkezden yönetimde kontrol gücünü Arttıran Sales Plus ile siz de tanışın! Mobil satış sistemi ile ekip takibi yapmak isterseniz bize ulaşabilirsiniz.

Tahsilat takibi yapmak satışın bel kemiklerinden biridir. Tahsilat takibi yapılmadığı sürece yapılan satışlar boşa gitmiş olacaktır ve bu durum işletmeyi zarara uğratır. Bu haftaki blog yazımızda Saha satışı için oldukça önemli olan tahsilat takibinin Sales Plus ile nasıl yapılacağını size anlatacağız.

Tahsilat Takibi Nasıl Yapılır?

Saha satışı otomasyonu olmadan tahsilat takibi yapmanın zorluklarına değinerek yazımıza başlamak istiyoruz. Aylık nakit akışınızın takibini yapabilmek için satışları ve alacakları düzenli olarak kaydetmelisiniz. Zamanında ödenen tahsilatlarla ilgili sorun yaşamamanız muhtemel bir durumdur. Fakat zamanı geçen tahsilatlar size zarar olarak dönebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda müşteri ile irtibata geçmelisiniz. Bütün bunların kontrolünü manuel olarak yapmak zorken saha satış otomasyonu Sales Plus sizin için bu işlemi kolay hale getirir.

Sales Plus ile Tahsilat Takibi Yapma

Sales Plus bütün müşteriler adına tek tek kayıt açabileceğiniz ve bu kayıtların içini veriler ile doldurabileceğiniz bir sistem. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olmak için “Sales Plus Saha Satış Otomasyonu ile Müşteri Bilgileri Nasıl Aktarılır?” isimli makalemizi okuyabilirsiniz. Müşteriye atanan bu bilgiler arasında onlardan alınacak tahsilata dair detaylarda yer almaktadır. Sales Plus üzerinden satış yaptığınız müşterilerin tahsilat durumlarını inceleyerek tahsilatın ne kadar geciktiğini öğrenebilirsiniz. Satışlar bu sistem üzerinden yapıldığı için sizin ekstra bir iş yükü olarak tahsilat durumlarını kaydetmenize gerek yoktur. Satışı yapmanız ve onaylanması yeterlidir.

Saha yönetim otomasyonu Sales Plus ile tahsilat takibi yapmak son derece kolay! Siz de iş yükünüzü azaltmak ve tahsilat konusunda sorun yaşamak istemiyorsanız bizimle iletişime geçerek Sales Plus ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.

Saha satışında müşteriye ait iletişim bilgilerinin plasiyere doğru ve eksiksiz aktarılması oldukça önemlidir. Titiz çalışma gerektiren bu konuda zorluk yaşıyorsanız bu hafta hazırladığımız blog yazısı tam da size göre! Müşteri iletişim bilgilerini plasiyerlerinize aktarırken zorluk yaşamamanın sırrını blog yazımızda bulabileceksiniz.

Manuel Olarak Müşteri Bilgileri Nasıl Aktarılır?

Manuel olarak müşteri iletişim bilgilerini aktarmak bazı sorunlara ve iş yüküne neden olabilir. Manuel sistemde müşteriye ait iletişim bilgileri, cep telefonu ya da karşılıklı görüşme gibi iletişim kanalları aracılığı ile plasiyere aktarılmaktadır. Bu süreç içinde hem zaman kaybı yaşanabilir hem de yanlış anlaşılmalar ortaya çıkabilir. Plasiyer yanlış bir adrese yönlenmiş olabilir. Elinde konum bilgisi olmayan plasiyer müşterinin bulunduğu konumu bulma konusunda zorluk yaşayabilir. Bu da zaman kaybına neden olabilir.

Müşteri Bilgileri Sales Plus ile Nasıl Aktarılır?

Sales Plus ile müşterilerinizin verilerini tek alandan görebilirsiniz. Müşterilerinize ait iletişim bilgilerine erişim sağlayabilirsiniz. Sevkiyat adresi ve konum gibi bilgilerin kayıtlarına kolayca ulaşabilirsiniz. Peki, bunlar size ne gibi kolaylıklar sunar? Bu kolaylıkları şu şekilde listelemek mümkün;

  • Anlık olarak tek bir panelden müşteri bilgilerine ulaşmak zaman kaybını ortadan kaldırır.
  • Müşterilere ait iletişim bilgileri plasiyerle paylaşılabilir.
  • Plasiyere konum bilgisi sunulduğunda yaşanılabilecek adres bulma zorlukları ortadan kalkar ve ulaşım sağlamak daha kolay hale gelir böylece plasiyer saha satışında zaman kazanmış olur.
  • Saha satışında müşterinin iletişim bilgilerinin plasiyere aktarımını kolaylaştırararak yanlış anlaşılmaların önüne geçilebilir.

Saha satışında size kolaylık sunarak zamandan kazanmanızı ve dolayısıyla kar elde etmenizi sağlayan Logo yazılım entegreli mobil saha satış otomasyonu Sales Plus ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Stok ve ürün yönetimi yapmak kaynakları etkili şekilde planlamak ve zamandan tasarruf etmek için önemlidir. Bu haftaki blog yazımızda ürün ve stok yönetiminin nasıl yapıldığını ve Sales Plus’un bu konuda sunduğu avantajları sizlere anlatacağız.

Ürün ve Stok Yönetimi Nasıl Yapılır?

Ürün ve stok yönetimi yapmanın pek çok yolu vardır. Excel ya da kağıt kalem yardımıyla stok takibi yapılabilir. Muhasebe programları ve barkod sistemleri de ürün ve stok yönetimi yapabilirsiniz. Barkod sistemi ile sipariş durumlarında barkod makinası taşıma zorunluluğu bulunmaktadır. Stok takibi ve ürün fiyatlandırması gibi detayları daha kolay bir yolu olmalı ama ne?

Ürün ve Stok Yönetimi Sales Plus ile Nasıl Yapılır?

Ürün ve stok yönetiminin diğer uygulamalarla nasıl yapıldığını ve bu süreç manuel olarak yönetilirken yaşanan zorlukları sizlere anlattık. Yazımızın bu kısmında ise sizlerle Sales Plus ile bu sürecin nasıl yönetildiğini ve saha satış otomasyonunun bu yönetimde sunduğu kolaylıkları paylaşacağız.

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Sales Plus ile anlık olarak stok takibi yapabilirsiniz. Ürün bilgileri sayfasından detaylı sorgulama yaptığınızda bu bilgiye erişebilirsiniz. Ambar durumu ile fiili stok, rezerve, gerçek stok, bekleyen üretim ve sipariş durumlarının sayısal olarak verilerine erişebilirsiniz. Bu da sipariş anında işinizi kolaylaştırır. Stok bilgisine göre yeni sipariş alabilir ya da müşteriyi olmayan stok durumuna bağlı olarak benzer başka ürüne yönlendirebilirsiniz. Sales Plus ayrıca plasiyerlerin talep ettiği siparişleri de görebileceğiniz bir alandır. Böylece üretim için yeni bir plan oluşturulabilir.

Blog yazımızda ürün ve stok yönetimine dair detayları aktardık. Siz de mobil saha satış otomasyonu Sales Plus ile ürün ve stok yönetiminde süreci kolaylaştırmak isterseniz bizimle iletişime geçebilir ya da demo talebi gönderebilirsiniz.

Saha satışını kolaylaştıran mobil saha satış yönetim sistemi ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Veri Sorumlusu

www.salesplus.com.tr alan adlı internet sitesi (“WebSite”)  Cumhuriyet Mahallesi, İstanbul Caddesi, Kaya Millenium Alışveriş Merkezi, No:5/A 1.Kat D:92, 34500 BEYLİKDÜZÜ / İSTANBUL adresinde faaliyette bulunan Sales Plus - Logo Mobil Saha Satış Otomasyonu (“Şirket”) tarafından işletilmektedir. ŞİRKET, veri sorumlusu olarak, kişisel verilerin işleme amaçlarının ve vasıtalarının belirlenmesinden, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumludur.

Kişisel verilerinizin korunmasına önem vermekteyiz. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’’)’na uygun olarak, “Şirket Web Sitesi”ni kullanımınızla bağlantılı olarak elde edilen verilerin toplanması, saklanması, aktarılması da dâhil olmak üzere ancak bunlarla sınırlı olmaksızın işlenmesi ve söz konusu işlemenin amacı ile ilgili olarak sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Aktarılması

ŞİRKET, Şirket Web Sitesi’ni kullanan müşterilerinin üyelik aşamasında veya Şirket Web Sitesi’ni kullanırken, kullanıcılardan bazı kişisel veriler talep etmektedir. Kişisel veri, kişiyi belirli veya belirlenebilir kılan her türlü bilgidir. Bu tip bilgiler, örneğin, adınız, adresiniz, e-posta adresiniz veya telefon numaranız olabilir. Çerezler kullanılmak suretiyle toplanan ve kimliğinizin belirlenmesine doğrudan olanak vermeyen bilgiler, örneğin Şirket Web Sitesi’ni nasıl kullandığınız gibi bilgiler de, eğer bunlar kullanıcıya tahsis edilmiş bir kimlik temelindeyse ve dolayısıyla bireyselleştirilerek toplanmış, saklanmış ve değerlendirilmişse, kişisel veri olarak nitelendirilebilir. Kişisel olmayan veriler sadece bir araya toplanmış, büyük veri olarak nitelendirilebilen, özetlenen, toplanan, değerlendirilen ve anonim hale getirilmesi suretiyle gerçek bir kişiyle ilişkilendirilemeyecek bilgilerdir.

Şirketimiz tarafından söz konusu kişisel verileriniz demo talep formu, iletişim formu, e-bülten formu, destek sistemi, çağrı merkezi ve üyelik formundaki bilgilerin İlgili Kişiye doldurulması suretiyle işin doğası gereği toplanmaktadır. Sistemle ilgili sorunların tanımlanması ve verilen hizmet ile ilgili çıkabilecek sorunların veya uyuşmazlıkların hızla çözülmesi için, şirketimiz, üyelerinin IP adresini kaydetmekte ve bunu kullanmaktadır. IP adresleri, kullanıcıları genel bir şekilde tanımlamak ve kapsamlı demografik bilgi toplamak amacıyla da kullanılabilir.

Şirketimiz, Üyelik Sözleşmesi ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, talep edilen bilgileri kendisi veya işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından doğrudan pazarlama yapmak amacıyla kullanabilir. Kişisel bilgiler, gerektiğinde kullanıcıyla temas kurmak için de kullanılabilir. Şirketimiztarafından talep edilen bilgiler veya kullanıcı tarafından sağlanan bilgiler veya Şirket Web Sitesi üzerinden yapılan işlemlerle ilgili bilgiler; şirketimiz ve işbirliği içinde olduğu kişiler tarafından, “Üyelik Sözleşmesi” ile belirlenen amaçlar ve kapsam dışında da, üyelerimizin kimliği ifşa edilmeden çeşitli istatistiksel değerlendirmeler, veri tabanı oluşturma ve pazar araştırmalarında da kullanılabilir.

Şirketimiz bazı dönemlerde müşterilerine ve üyelerine kampanya bilgileri, yeni paketler hakkında bilgiler, promosyon teklifleri gibi bildirimler gönderebilir. Üyelerimiz bu gibi bilgileri alıp almama konusunda her türlü seçimi üye olurken yapabilir, sonrasında üye girişi yaptıktan sonra yönetim panelinden bu seçimi değiştirilebilir ya da kendisine gelen bilgilendirme iletisindeki linkle bildirim yapabilir.

Kişisel Verileri İşleme Amaçları

Şirketimiz Kişisel Verileri belli, açık ve meşru amaçlarla işlemektedir. Bu kapsamda KişiselVeriler aşağıda sayılan amaçlarla işlenebilmektedir:

  • Web sitesi üzerinden verilen hizmetlerin sunulabilmesi ve değiştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetlerin taleplere uygun olarak özelleştirilmesi; müşteri ihtiyaçları, yasal ve teknik gelişmeler sebebiyle güncellenmesi, geliştirilmesi,
  • Sunulan ürün ve hizmetler özelinde, sistemlere kullanıcı tanımlamalarının yapılması,
  • Yeni veya mevcut ürün, hizmet ve kampanyaların duyurulması, satış ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Pazar araştırması yapılması,
  • İstatistik oluşturulması ve kullanımların analiz edilmesi,
  • Ürün, hizmet ve servis bedellerinin ödenmesi, tahsil edilmesi, tahsilat yönteminin seçilmesi,
  • 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve diğer ilgili mevzuattan doğan bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirme,
  • Şirket web sitesinin ve verilerin işlenme amacına uygun ürün ve hizmetlerin reklamlarının İlgili Kişi’ye iletilmesi, ürün, hizmet, tanıtım ve kampanyaları hakkında bilgi verilmesi,
  • Web Site kullanımı sırasında karşılaştığı sorunların çözümünü sağlamak,
  • Web sitesindeki ziyaret, kullanım, sayfalar arasında geçiş ve satın alma deneyimlerini iyileştirme, daha kaliteli hizmet verme,
  • İrtibat/iletişim sağlanması,
  • İşbirliği yapılan firmalar, tedarikçiler, yeniden satıcılar ve hizmet alınan firmalarla olan ticari ilişkilerin yürütülmesi,
  • İşbirliği çerçevesinde raporlama yapılması,
  • Şirketin ticari stratejilerinin geliştirilmesi ve planlarının yapılması,
  • Şirket tarafından memnuniyet ölçümü anketleri için iletişim kurulması,
  • ŞİRKET tarafından düzenlenen etkinliklerde/eğitimlerde/yarışmalarda katılımcı kaydının oluşturulması, sertifikaların/katılım belgelerinin düzenlenmesi, ödül/hediye sahiplerinin belirlenmesi ve ödül/hediyelerin teslimi,
  • Adli/idari süreçlerin yönetimi, kamu kurum kuruşlarından gelen taleplere cevap verilmesi,
  • Yasal düzenlemelere bağlı olarak hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesi, hukuki uyuşmazlıkların çözümlenmesi,
  • Yatırımcı ilişkilerinin yürütülmesi,
  • Şirketin başka bir şirket ile birleşmesi, bölünmesi, tamamının veya bir kısmının devredilmesihalinde bu hukuki işlemden doğan sonuçların temin edilmesi,
  • Sosyal medya paylaşımlarında Şirket çalışanların, Gerçek Kişi Müşterilerin, İlgililerinin tanıtılması,
  • İş görüşmelerinin yürütülmesi, iş başvurularının değerlendirilmesi,
  • İş ilişkisinin/sözleşmesinin kurulması, yürütülmesi ve sonlandırılması,
  • ŞİRKET çalışanlarının iş sözleşmelerinden doğan asıl ve yan haklardan yararlandırılması, performansının ve çalışmalarının değerlendirilmesi,
  • Çalışanlara kullanıcı hesabı açılması,
  • Şirket adına bir organizasyona katılım olması durumunda, katılımcı kaydının oluşturulması,
  • Çalışanların eğitimlere katılım ve sertifika kayıtlarının oluşturulması,
  • Şirket Web Sitesi’nin ve Uygulamalar’ın güvenliğinin sağlanması,
  • Web Sitesi’nin kullanım analizi,
  • Kişisel veri envanterinin oluşturulması,
  • Kişisel verilere ilişkin olanlar dahil, yazılı, sözlü veya elektronik olarak iletilen tüm soru, talep, öneri, şikayet ve başvuruların değerlendirilmesi, bunlara cevap verilmesi.
  • Sözleşmenin ifası, veri güvenliği, şirketimiz politikalarına uyum ve yukarıda belirtilen diğer amaçlarla yurt içindeki veya Avrupa Birliği ülkeleri başta olmak üzere ilgili diğer ülkelerde bulunan sistemlere (daha detaylı bilgi için şirketimize yazılı olarak başvurabilirsiniz) aktarılmaktadır.

Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Mevcut ve potansiyel Şirket Web Sitesi kullanıcıları ile ilgili veriler kısmen veya tamamen otomatik olan veya olmayan yollarla sözleşmesel veya mevzuat çerçevesinde belirlenen diğer sebeplerle işletme konumuzun gereği olarak toplanmaktadır.

Açık Rıza Olmaksızın İşlenen Kişisel Veriler

KVKK gereği;
Tarafınızca kamuya açık olarak paylaşılarak alenileştirilen kişisel bilgileri açık rızanız olmaksızın işleyebilir ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.

Mevzuatta açıkça kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işlemeyi hukuka uygun hale getiren hükümlerin bulunması durumunda açık rızanız olmaksızın işleme ve bu kapsamda üçüncü kişilerle paylaşabiliriz.
Yürürlükte olan kanun ya da düzenlemeler ya da verilmiş olan bir mahkeme kararı, idari emir gereğince açıklanması gereken bilgiler de dâhil olmak üzere hukuki yükümlülüğümüzü yerine getirmek için zorunlu olması durumunda kişisel verilerinizi açık rıza olmaksızın işleyebiliriz.
Bir hakkının tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması durumunda tarafınızın kişisel verilerini açık rızası olmaksızın işleyebiliriz.

Üçüncü Kişilere Aktarılan Veriler

Kişisel verilerinizi KVKK’daki haklarımız saklı kalmak üzere Şirket Web Sitesi’ndeki ticari faaliyetler kapsamında Şirket çalışanları, şirket görevlileri, hukuk, mali ve vergi danışmanları, denetçilerine, veri işleme faaliyetini gerçekleştirmek üzere başta, Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa ülkeleri olmak üzere yurtdışında bulunan bulut şirketlerine, IBM Softlayer Veri Merkezine, Amazon Web Services, Inc (AWS)’ye, işbirliği yaptığı danışman ve anlaşmalı kuruluşlara, eğitim kurumlarına, Şirket’in çalıştığı reklam ve pazarlama ajansları ve anonimleştirilmek suretiyle İlgili Kişi’ye ilgilenebileceği reklamlar sunmak amacıyla gerçek veya tüzel kişi ile paylaşabiliriz. Bu paylaşımla ilgili Veri Sorumlusu’na açık rıza göstermektesiniz.

Ağ Sunucusu Veri Günlüğü

Şirket Web Sitesi’ne giriş yaptığınızda, ağ tarayıcınız aşağıdaki verileri (“veri günlüğü”), internet sunucumuza otomatik olarak aktarmaya teknik olarak ayarlanır, sonrasında veri günlüğü kayıtlarına aşağıdaki bilgileri onayınız olmasa dahi kaydederiz:
Giriş tarihi
Giriş zamanı
Başvuru internet sitesinin URL’si
Alınan dosyalar
İletilen veri miktarı
Tarayıcı tipi ve versiyonu
İşletim sistemi
IP adresi
İnternete erişim sağlayıcınızın alan adı
Bu bilgiler tarafınızca istenilen içeriğin doğru biçimde teslim edilebilmesi için teknik amaçların gerektirdiği bilgilerdir ve bunun toplanması internet sitelerinin kullanımının kaçınılmaz bir yönüdür. Veri günlüğü internet sitemizin ve altında yatan teknolojinin geliştirilmesi için sadece istatistiki amaçlarla analiz edilir ve sonrasında silinir.
Veri günlüğü, Şirket Web Sitesi’ni kullanımınızın bir parçası olarak toplanan diğer verilerden ayrı olarak depolanır.

Çerezler

Diğer birçok internet sitesi gibi biz de “çerezler”den faydalanmaktayız. Çerezler bir internet sayfası sunucusu tarafından sabit sürücünüze iletilen küçük metin dosyalarıdır. Bu yolla, IP adresi, kullanılan tarayıcı, bilgisayarınızdaki işletim sistemi ve internet bağlantınız gibi belirli verileri otomatik olarak elde ederiz. Bahsi geçen teknik iletişim dosyası site hakkında durum ve tercihleri saklayarak İnternet’in kullanımını kolaylaştırır. Teknik iletişim dosyası, ana bellekte veya e-postanızdan veri veya başkaca herhangi bir kişisel bilgi almak için tasarlanmamıştır. Ayrıca çerezler programları çalıştırmada veya bilgisayarınıza virüsler göndermede kullanılamaz.

Sizi farklı Hizmetlerde tanımak, Hizmetlerimiz üzerinde ve dışında ilgi alanlarınız hakkında bilgi sahibi olmak, deneyiminizi geliştirmek, güvenliği arttırmak, Hizmetlerimizin kullanımını ve etkinliğini ölçmek, siteyi kaç kişinin hangi amaçla ziyaret ettiği ve ne kadar sitede kaldıkları hakkında istatistiksel bilgileri elde etmek ve kullanıcılar için özel tasarlanmış kullanıcı sayfalarından dinamik olarak reklam ve içerik üretilmesine yardımcı olmak amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanırız. Farklı indirim ve kampanya tekliflerinde bulunmak, reklam ve tanıtım yapmak, Şirket Web Sitesi’ni sizin için kişiselleştirilmiş hale getirmek, kişiselleştirilmiş Şirket.com deneyimi sunmak, Şirket Web Sitesi’ndeki gezintinizi ve üyelik hesabınızdaki işlemlerinizi çerezler yoluyla izleyebilir, çeşitli yöntemlerle Şirket Web Sitesi veya üçüncü site ve mobil uygulamalarda toplanan kişisel verilerinizi birlikte analiz edebiliriz.

Her durumda, topladığımız veriler sizin onayınız olmadan üçüncü şahıslarla paylaşılamaz. Elbette ki çerezler olmadan internet sitemizi her zaman görüntüleyebilirsiniz. İnternet tarayıcıları her zaman çerezleri kabul edecek şekilde kuruludur. Tarayıcı ayarları ve diğer araçlar aracılığıyla çerezleri kontrol edebilir ve kullanımını her zaman durdurabilirsiniz. Bu ayarların nasıl değiştirileceğini öğrenmek için lütfen tarayıcınızın yardım fonksiyonunu kullanınız. Çerezlerin kullanımını durdurduğunuzda internet sitemizin belirli özelliklerinin çalışmayabileceğini lütfen unutmayınız.

Sosyal Medya Bağlamında Sosyal Eklentilerin Kullanımı

ŞİRKET, Facebook Inc., Palo Alto, CA, USA tarafından işletilen sosyal ağ Facebook, YouTube LLC, 901 Cherry Ave. San Bruno, CA 94066 USA tarafından işletilen YouTube video platformu, Twitter Inc, 1355 Market Street, Suite 900, San Francisco, CA 94103 USA tarafından işletilen sosyal ağ Twitter, Instagram, LLC, Arbitration Opt-out 1601 Willow Rd. Menlo Park, CA 94025 USA tarafından işletilen sosyal ağ Instagram sosyal ağlarından sosyal eklentileri (“eklentiler”) kullanmaktadır.

İnternet sitemizde bu gibi eklentileri içeren bir sayfayı ziyaret ederseniz, başlangıçta bunlar etkisizdir. Belirtilen tuşu tıklamadığınız sürece eklentiler etkili hale gelemezler. Eklentileri etkili hale getirerek, bu sosyal ağlar ile bağlantı kurarsınız ve bunlara veri aktarımı için onay bildirirsiniz. Bu sosyal ağlardaki oturumlarınız açıksa, sosyal ağlar bu ziyareti ilgili sosyal ağdaki hesabınızla ilişkilendirebilir. İlgili tuşa bastığınız takdirde, buna karşılık gelen bilgi tarayıcınız tarafından doğrudan ilgili sosyal ağa aktarılır ve orada saklanır.

Veri toplanmasının, verilerin ilgili sosyal ağlar tarafından ayrıca işlenmesinin ve kullanılmasının, sizin haklarınızın ve mahremiyetinizi korumak için yapabileceğiniz ayarların kapsam ve amacı hakkında, lütfen ilgili sosyal ağların Veri Koruma bildirimlerine bakınız. Eğer bu sosyal ağların bizim internet sitemiz aracılığıyla hakkınızda veri toplamasını istemiyorsanız, sitemizi ziyaret etmeden önce ilgili sosyal ağlardaki oturumlarınızı kapatmanız gerekir.

Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız

İşlenen kişisel verilerinizle ilgili mevzuat uyarınca; kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesine ve/veya kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesine ilişkin işlemlerin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahipsiniz.

Hakların Kullanımı, Başvuru ve İletişim

KVKK kapsamındaki yukarıda belirtilen haklarınıza ilişkin taleplerinizi ŞİRKET’e kimliğinizin doğrulanması şartıyla yazılı olarak bizzat veya mevzuata uygun olarak (örneğin noter vasıtasıyla) yukarıda belirtilen adresimize iletebilirsiniz.

Veri Güvenliği

ŞİRKET, KVKK kapsamında veri güvenliğine ilişkin olanaklar elverdiği ölçüde teknik ve idari tedbirleri almıştır. Alınan tedbirlere ilişkin bilgiler Kişisel Verilerin Korunması, Saklanması, İşlenmesi Ve İmha Politikası başlığı altında detaylandırılmıştır.

Küçüklere Ait Veriler

Ebeveyninin veya velisinin izni olmadan küçüklerin kişisel verilerinin gönderilmemesi gerekmektedir.

Diğer İnternet Sitelerine Bağlantı

Şirket Web Sitesi diğer internet sitelerine bağlantılar içermektedir. Bu sitelerin operatörlerinin veri koruma hükümlerine uygun hareket edip etmedikleri hususunda hiçbir etkimiz bulunmamaktadır. ŞİRKET, link verdiği sitelerin içeriklerinden (ve o sitelerin link verdiği diğer sitelerin içeriğinden) sorumlu değildir ve bağlantı sağladığı sitelerin içeriklerine müdahale yetkisi bulunmamaktadır.

Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası Hakkında Aydınlatma Metni’nde Değişiklikler İşbu “Veri Gizlilik Beyanı ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası hakkında Aydınlatma Metni” veri korumayla bağlantılı hizmetlerimizdeki değişiklikleri duyurmak amacıyla, örneğin yeni hizmetlerin sunulmasında ve yürürlükteki yasal gereklilikleri yerine getirmek amacıyla, gerektiğinde değiştirilecektir.

Kullanıcı Erişimi

Sizin tarafınızdan davet edilmediği sürece, kimsenin hesabınıza erişimi sağlanmaz. Sadece, teknik veya sistemsel bir arıza oluşması durumunda, izniniz üzerine yetkilendirilmiş ŞİRKET personeli destek amacı ile ilgili verinize ulaşır.

Veri Paylaşımı

Veri transferi sizin onayınız olmadan ve yeterli güvenliğe sahip olmayan iş ortaklarımızla paylaşılmaz.

Veri Yedeklemesi

Olası teknik problemlere karşı verilerinizin günlük yedeklemesi yapılmaktadır.

Güvenlik İhlallerine Müdahale

En iyi çabayı göstermemize rağmen, İnternet’te hiçbir aktarım yöntemi ve hiçbir elektronik depolama yöntemi tam anlamıyla güvenli değildir. Mutlak güvenlik garantisi veremiyoruz. Ancak, ŞİRKET bir güvenlik ihlalinden haberdar olursa, etkilenen kullanıcıların uygun koruyucu adımları uygulayabilmesi için onları uyaracağız. İhlal bildirim prosedürlerimiz mevzuat düzenlemeleri ve uyum gösterdiğimiz tüm sektör kuralları veya standartları uyarınca yükümlülüklerimizle tutarlıdır. Bildirim prosedürleri, e-posta bildirimleri sağlama veya web sitemizde bir ihlal oluşması halinde bildirim yayınlama işlemlerini içerir.

Sorumluluklarınız

Verilerinizi güvende tutmak ayrıca, yeterince karmaşık parolaları kullanarak ve bunları güvenle depolayarak hesabınızın güvenliğini sağlamanızla size de bağlıdır. ŞİRKET hizmetini kullandığınız bilgisayarın, tabletin veya telefonun yeterli güvenliğe sahip olduğunuzdan emin olmalısınız.