Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?

Ağustos 21, 2020
Mobil Saha Satış Yönetim Sistemi Nasıl Kullanılır?


Mobil saha satış yönetim sistemi plasiyerlerin ve yöneticilerin iş hayatını kolaylaştırarak şirkete verimlilik kazandıran uygulamalardır. Bu haftaki blog yazımızda sizlerle iş hayatının yükünü azaltan bu sistemlerin hangi özelliğinin nasıl kullanıldığını ve saha satışına nasıl fayda sağladığını inceleyeceğiz. 

Mobil Saha Satış Yönetim Sistemlerinde müşteri yönetimi yapmak standart uygulamalara göre oldukça kolaydır. Müşterilerin bilgilerine kolay erişim sağlanabilir, müşteri parametreleri belirlenebilir, müşteri bazlı raporlamalar yapılabilir, müşteri siparişleri ve tahsilatlarına dair aktiviteler oluşturabilirsiniz. 

Müşteri yönetimi gibi ekip yönetimi yapmak da aynı derece de kolaydır. Ekip saha da olsa da mobil saha satış yönetim sistemi ile plasiyere görev atanabilir, planlı ziyaretler ayarlanabilir, ekip takibi yapılabilir, ekip ile anlık iletişim kurulabilir ve plasiyerin satış aktiviteleri kontrol edilebilir. 

Borç alacak raporları, müşteri analizleri, risk analizleri ve vade analizleri gibi analizler, finansal bütün analizler ve raporlamalar mobil saha satış yönetim sisteminde kolayca ulaşılabilir haldedir. 

Satış raporları ve sipariş raporları gibi raporlar ise her an elinizin altındadır. Bunun yanı sıra ürünlerin stok durumunu kontrol etmek ve anlık olarak stok güncellemesi yapmak mobil saha satış yönetim sistemi ile mümkündür. Ürünlere ait bilgiler ve fotoğraflar gibi bütün özellikler mobil saha satış yönetim sisteminde depolanabilir.

Sales Plus Nasıl Kullanılır?

Mobil saha satış yönetim sistemi olan Sales Plus’ı kullanarak satışlarınızın verimliliğini arttırabilirsiniz. Plasiyerin de yöneticinin de kazandığı Sales Plus’a dair kullanım detaylarını aşağıda bulabilirsiniz. 

Müşteri analizi yapmak saha satışında verimliliğin artması açısından önemlidir. Müşteriyi tanıyarak satış aşamasında daha etkili ve aktif olunabilir. Bu haftaki blog yazımızda müşteri analizi yapmayı ve bunun Sales Plus ile nasıl yapılabileceğini sizlere aktaracağız.

Müşteri Analizi Nasıl Yapılır?

Manuel bir sistemde sürekli olarak müşterilere ait bilgilerin depolanması oldukça yorucu bir iştir. Ayrıca satış esnasında bu analizleri kullanmak da son derece zordur. Satış anında bu tarz evrakları karıştırmak karşı tarafa profesyonel bir duruş sergilemek olacaktır. Bu yüzden plasiyerin müşteri ile ilgili detayları öğrenmesi ve satışa bu şekilde gitmesi gerekir. Bu da plasiyer için ayrıca bir iş yüküdür. Müşteri memnuniyetini arttırmak ve zamandan kazanmak için önemli olan müşteri analizini nasıl kolay hale getirebilirsiniz hiç düşündünüz mü?

Müşteri Analizi Sales Plus ile Müşteri Analizi Yapma Kolaylığı

Sales Plus’ın müşteri analizleri alanı ile plasiyerler müşteriye ait tüm analizlere ulaşabilirler. Saha satış programının menü kısmından müşteri filtrelemesi yaparak diledikleri veriye ulaşabilirler. Her plasiyer ilgilendiği müşterinin verilerine ulaşabilir. Sipariş detayları ve müşteri ile ilgili notlar gibi pek çok veri artık plasiyerin elindedir. Bu menüde fotoğraflar ve dökümanlar gibi belge çeşitleri bulunmaktadı. Müşteri bilgileri tek bir alanda görülerek zamandan tasarruf edilir. Müşteri memnuniyeti açısından bu bilgilere erişmek önemli olduğu için bu durum size kar olarak döner. Aldığınız ipuçları ile yeni stratejiler belirleyebilirsiniz. sales plus ile müşteri analiz yapma kolaylığıSaha yönetim sistemi ile müşteri analizi sürecini rahatça yöneterek verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Siz de Sales Plus ile tanışın ve müşteri memnuniyetinizi arttırın.

Saha çalışmasında plasiyerlerin takibini yapmak yönetici açısından son derece zor iş yüklerinden biridir. Ekibin her çalışanı sahada ayrı bölgedeyken bunu takip etme konusunda yönetici zorlanabilir. Bu haftaki blog yazımızda ekibin takibinin nasıl yapılacağını anlatacağız.

Ekip Takibi Nasıl Yapılır?

Plasiyer takibi ancak ve ancak plasiyerin verdiği bilgiler doğrultusunda yapılabilir. Bu da iletişimle mümkündür. Bu şekilde plasiyer takibi yaparken zaman kaybı ortaya çıkar. Anlık satış yapmak neredeyse imkansız hale gelir. Bunlara bağlı olarak da müşteri memnuniyeti düşer. Bunu kolayca yapmanın bir yolu sizce var mı?

Sales Plus ile Ekip Takibi Yapma

Satış ekibi takibinde plasiyerin konum bilgilerine ulaşabilirsiniz. Farklı lokasyonlarda saha çalışması yürüten ekibi merkezden yönetebilmek için Sales Plus ile konum takibi sağlanmaktadır. Konum bilgilerini tarih ve konum tipine göre filtreleyebilir ve böylece plasiyerlerin yerini görebilirsiniz. Yalnızca tek bir plasiyeri görüntülemek için ise o kişiyi seçebilirsiniz.

 

satış ekibi takibi
Burada en büyük avantajınız ise anlık satışlarda en yakın plasiyeri satışa yönlendirebilmeniz olacak. Böylece hem zamandan tasarruf edecek hem de müşteri memnuniyeti kazanacaksınız.

Merkezden yönetimde kontrol gücünü Arttıran Sales Plus ile siz de tanışın! Mobil satış sistemi ile ekip takibi yapmak isterseniz bize ulaşabilirsiniz.

Tahsilat takibi yapmak satışın bel kemiklerinden biridir. Tahsilat takibi yapılmadığı sürece yapılan satışlar boşa gitmiş olacaktır ve bu durum işletmeyi zarara uğratır. Bu haftaki blog yazımızda Saha satışı için oldukça önemli olan tahsilat takibinin Sales Plus ile nasıl yapılacağını size anlatacağız.

Tahsilat Takibi Nasıl Yapılır?

Saha satışı otomasyonu olmadan tahsilat takibi yapmanın zorluklarına değinerek yazımıza başlamak istiyoruz. Aylık nakit akışınızın takibini yapabilmek için satışları ve alacakları düzenli olarak kaydetmelisiniz. Zamanında ödenen tahsilatlarla ilgili sorun yaşamamanız muhtemel bir durumdur. Fakat zamanı geçen tahsilatlar size zarar olarak dönebilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda müşteri ile irtibata geçmelisiniz. Bütün bunların kontrolünü manuel olarak yapmak zorken saha satış otomasyonu Sales Plus sizin için bu işlemi kolay hale getirir.

Sales Plus ile Tahsilat Takibi Yapma

Sales Plus bütün müşteriler adına tek tek kayıt açabileceğiniz ve bu kayıtların içini veriler ile doldurabileceğiniz bir sistem. Bu konuda detaylı bilgiye sahip olmak için “Sales Plus Saha Satış Otomasyonu ile Müşteri Bilgileri Nasıl Aktarılır?” isimli makalemizi okuyabilirsiniz. Müşteriye atanan bu bilgiler arasında onlardan alınacak tahsilata dair detaylarda yer almaktadır. Sales Plus üzerinden satış yaptığınız müşterilerin tahsilat durumlarını inceleyerek tahsilatın ne kadar geciktiğini öğrenebilirsiniz. Satışlar bu sistem üzerinden yapıldığı için sizin ekstra bir iş yükü olarak tahsilat durumlarını kaydetmenize gerek yoktur. Satışı yapmanız ve onaylanması yeterlidir.

Saha yönetim otomasyonu Sales Plus ile tahsilat takibi yapmak son derece kolay! Siz de iş yükünüzü azaltmak ve tahsilat konusunda sorun yaşamak istemiyorsanız bizimle iletişime geçerek Sales Plus ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.

Saha satışında müşteriye ait iletişim bilgilerinin plasiyere doğru ve eksiksiz aktarılması oldukça önemlidir. Titiz çalışma gerektiren bu konuda zorluk yaşıyorsanız bu hafta hazırladığımız blog yazısı tam da size göre! Müşteri iletişim bilgilerini plasiyerlerinize aktarırken zorluk yaşamamanın sırrını blog yazımızda bulabileceksiniz.

Manuel Olarak Müşteri Bilgileri Nasıl Aktarılır?

Manuel olarak müşteri iletişim bilgilerini aktarmak bazı sorunlara ve iş yüküne neden olabilir. Manuel sistemde müşteriye ait iletişim bilgileri, cep telefonu ya da karşılıklı görüşme gibi iletişim kanalları aracılığı ile plasiyere aktarılmaktadır. Bu süreç içinde hem zaman kaybı yaşanabilir hem de yanlış anlaşılmalar ortaya çıkabilir. Plasiyer yanlış bir adrese yönlenmiş olabilir. Elinde konum bilgisi olmayan plasiyer müşterinin bulunduğu konumu bulma konusunda zorluk yaşayabilir. Bu da zaman kaybına neden olabilir.

Müşteri Bilgileri Sales Plus ile Nasıl Aktarılır?

Sales Plus ile müşterilerinizin verilerini tek alandan görebilirsiniz. Müşterilerinize ait iletişim bilgilerine erişim sağlayabilirsiniz. Sevkiyat adresi ve konum gibi bilgilerin kayıtlarına kolayca ulaşabilirsiniz. Peki, bunlar size ne gibi kolaylıklar sunar? Bu kolaylıkları şu şekilde listelemek mümkün;

  • Anlık olarak tek bir panelden müşteri bilgilerine ulaşmak zaman kaybını ortadan kaldırır.
  • Müşterilere ait iletişim bilgileri plasiyerle paylaşılabilir.
  • Plasiyere konum bilgisi sunulduğunda yaşanılabilecek adres bulma zorlukları ortadan kalkar ve ulaşım sağlamak daha kolay hale gelir böylece plasiyer saha satışında zaman kazanmış olur.
  • Saha satışında müşterinin iletişim bilgilerinin plasiyere aktarımını kolaylaştırararak yanlış anlaşılmaların önüne geçilebilir.

Saha satışında size kolaylık sunarak zamandan kazanmanızı ve dolayısıyla kar elde etmenizi sağlayan Logo yazılım entegreli mobil saha satış otomasyonu Sales Plus ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Stok ve ürün yönetimi yapmak kaynakları etkili şekilde planlamak ve zamandan tasarruf etmek için önemlidir. Bu haftaki blog yazımızda ürün ve stok yönetiminin nasıl yapıldığını ve Sales Plus’un bu konuda sunduğu avantajları sizlere anlatacağız.

Ürün ve Stok Yönetimi Nasıl Yapılır?

Ürün ve stok yönetimi yapmanın pek çok yolu vardır. Excel ya da kağıt kalem yardımıyla stok takibi yapılabilir. Muhasebe programları ve barkod sistemleri de ürün ve stok yönetimi yapabilirsiniz. Barkod sistemi ile sipariş durumlarında barkod makinası taşıma zorunluluğu bulunmaktadır. Stok takibi ve ürün fiyatlandırması gibi detayları daha kolay bir yolu olmalı ama ne?

Ürün ve Stok Yönetimi Sales Plus ile Nasıl Yapılır?

Ürün ve stok yönetiminin diğer uygulamalarla nasıl yapıldığını ve bu süreç manuel olarak yönetilirken yaşanan zorlukları sizlere anlattık. Yazımızın bu kısmında ise sizlerle Sales Plus ile bu sürecin nasıl yönetildiğini ve saha satış otomasyonunun bu yönetimde sunduğu kolaylıkları paylaşacağız.

Sales Plus Saha Satış Otomasyonu Ile Ürün Ve Stok Yönetimi Nasıl Yapılır?

Sales Plus ile anlık olarak stok takibi yapabilirsiniz. Ürün bilgileri sayfasından detaylı sorgulama yaptığınızda bu bilgiye erişebilirsiniz. Ambar durumu ile fiili stok, rezerve, gerçek stok, bekleyen üretim ve sipariş durumlarının sayısal olarak verilerine erişebilirsiniz. Bu da sipariş anında işinizi kolaylaştırır. Stok bilgisine göre yeni sipariş alabilir ya da müşteriyi olmayan stok durumuna bağlı olarak benzer başka ürüne yönlendirebilirsiniz. Sales Plus ayrıca plasiyerlerin talep ettiği siparişleri de görebileceğiniz bir alandır. Böylece üretim için yeni bir plan oluşturulabilir.

Blog yazımızda ürün ve stok yönetimine dair detayları aktardık. Siz de mobil saha satış otomasyonu Sales Plus ile ürün ve stok yönetiminde süreci kolaylaştırmak isterseniz bizimle iletişime geçebilir ya da demo talebi gönderebilirsiniz.

Load More

Saha satışını kolaylaştıran mobil saha satış yönetim sistemi ile tanışmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Yorum Yap