Doğru Müşteri Yönetiminin Saha Satış Performansına Katkısı

Doğru Müşteri Yönetiminin Saha Satış Performansına Katkısı

Kasım 23, 2018

Sales Plus olarak bu haftaki blog yazımızda müşteri yönetiminin öneminden ve müşteri yönetiminin daha etkin bir şekilde yapılması yolunda Sales Plus’ın faydalarından bahsedeceğiz. Bir saha satış sistemi olan Sales Plus ile doğru müşteri yönetimi gerçekleştirip saha satış operasyonlarınızdaki başarı grafiğinizi yukarılara taşımak mümkündür. Peki bunu Sales Plus ile nasıl başarabilirsiniz? Sorunun yanıtını yazı akışı içerisinde bulabilirsiniz.

Müşteri Yönetimi Nedir?

Doğru müşteri yönetimi yolunda saha satış sistemleri arasında yer alan Sales Plus’ın şirketinize sağlayacağı faydalara geçmeden evvel müşteri yönetiminin kısa bir tanıtımını yapmakta fayda var. Müşteri yönetimi, bir şirketin müşterilerinin beklentilerini daha iyi anlamak adına gerekli verileri elinde bulundurmasına, yorumlamasına ve netice itibarıyla da bu doğrultuda adımlar atmasına denilmektedir. Bu amaca hizmet etmek üzere geliştirilen yazılımlara ise CRM programı denir.

Saha Satış Sistemi Sales Plus ile Müşteri Yönetiminizi Bir Üst Seviyeye Taşıyın

Müşteri yönetimi hakkında genel bir bilgi vermemizin ardından Sales Plus ile şirketinizin müşteri yönetiminde neleri iyileştirebileceğinizi maddeler halinde ele alalım:

Sales Plus sayesinde müşteri bilgilerini tek bir alan üzerinden inceleyebilirsiniz. Bu işlem için müşteriler sekmesi kısmında konumlandırılan ‘Müşteri bilgileri’ alanına tıklayabilirsiniz. Bu bölümde müşteri bazlı yeni görev oluşturma, yeni aktivite oluşturma gibi işlemler yapabilirsiniz. Öte yandan bu alan üzerinden müşterilerinizin iletişim bilgilerine ve tahsilat ile ilgili mali bilgilere erişebilirsiniz.

Saha satış sistemi Sales Plus ile müşteri parametrelerini belirleyebilirsiniz. Her müşteriniz ile sahip olduğunuz iletişim yapısı, birlikte yapılan çalışmalar gibi unsurlar müşteri ziyaret sıklığınızı ve müşteri derecelerini etkilemektedir. Bu doğrultuda Sales Plus ile her müşteriniz için parametreler oluşturabilir ve bu doğrultuda müşterilerinizle ilgili hangi çalışmalara öncelik vereceğinize karar verebilirsiniz. Müşteri segmentasyonu A ve C harfleri arasında yapılmaktadır.

Sales Plus ile müşteri bazlı raporlar oluşturmak da mümkündür. Nitekim saha satış ekibinizin şirketinizin her bayisi ile birlikte ilerlettiği çalışmaları ve bu çalışmalara dair raporları ‘Gene raporlar’ kısmından görüntüleyebilirsiniz. Gerekli olan bilgilere göre filtreleme işlemleri yapabilirsiniz. Böylelikle gereksiz veriler arasında kaybolmaz, zaman ve verim açısından verim sağlarsınız. Müşterileriniz hakkında ulaşabileceğiniz raporlar arasında hesap ekstreleri, kapanmamış faturalar, saha satış ekibi tarafından gerçekleştirilen ziyaretler ve diğer tüm finansal raporlar yer almaktadır.

Mobil saha satış sistemi Sales Plus ile müşteri bazlı yeni aktiviteler oluşturmak da mümkündür. Oluşturabileceğiniz müşteri aktiviteleri arasında sipariş, tahsilat, bilgi formu, kampanya, genel notlar ve görseller yer almaktadır.

Saha satış sistemleri arasında yer alan Sales Plus’ın saha satış operasyonları gerçekleştiren şirketiniz için sunduğu birçok fayda arasında yer alan müşteri yönetimi ile ilgili blog yazımızın sonuna geldik. Sales Plus ile müşteri yönetiminde ne gibi kazançlar elde edebileceğinizi özetlediğimiz bu yazıda aklınıza takılan bir soru ya da genel danışmak istediğiniz bir konu olması halinde bizlerle 444 8 123 numaralı hat üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

Yorum Yap