Çiçek Firmaları İçin Saha Satış Yönetimi

Çiçek Firmaları İçin Saha Satış Yönetimi

Nisan 30, 2020

Perakende ve toptan satış yapan çiçek firmalarında saha yönetiminin gerçekleşmesinin uğraştırıcı ve manuel yapıldığında yöneticiyi ve plasiyeri yoracak bir iş olduğunu biliyoruz. Bu haftaki blog yazımızda hem plasiyerlerin hem de yöneticilerin işini kolaylaştıracak püf noktaları sizinle paylaşmak istiyoruz.

Çiçek Firmaları Plasiyerleri Nasıl Yönetilebilir?

Çiçek firmaları manuel olarak çalıştığında barkod sistemi ile çalışan firmalar arasında yer almaktadır. Buna ek olarak muhasebe gibi pek çok ayrı işlemin manuel olarak plasiyerler tarafından yöneticiye aktarılması iki taraf için de zordur. Sipariş ve satın alma sürecinde manuel çalışmak sürecin aksamasına neden olmaktadır. Bu yüzden çiçek firmaları saha satış otomasyonu ile yönetilmelidir. Böylece süreç daha kolay hale gelecektir.

Çiçek Firmaları Saha Satış Otomasyonunu Hangi Alanlarda Kullanabilir?

Saha satış yönetiminde saha satış otomasyonu kullanmak çiçek firmaları için bazı alanlarda oldukça büyük kolaylık sunmaktadır Bu kolaylıkları şu şekilde sıralayabiliriz;

Siparişlerin Anlık Aktarımı ve Satış: Siparişler alındığı anda satış doğrudan merkeze aktarılmaktadır. Böylece müşterinin isteği doğrultusunda aranjmanlar hazırlanabilir. Süreçte oluşabilecek maksimum zaman kaybı minimuma indirilir.

Ekstra Bir Makine Olmadan Çalışma Özgürlüğü: Çiçek satışı yapan firmalar genellikle barkod sistemi ile çalışmaktadır. Bu da ekstra bir işlem demektir. Plasiyer yanında cihaz taşımak durumunda kalmaktadır ya da satışını yaptığı ürünlerin barkodunu saklamalıdır. Mobil saha satış otomasyonunda barkod makinasının yaptığı işlem otomasyondan yapıldığı için ürün direkt olarak sistemden düşüldüğü için stok anlık olarak güncellenir. Stok durumunun kontrolü de oldukça kolay hale gelir. Stok durumu özellikle toptan satışlarda büyük önem taşıyor.

Ürünü Müşteriye Aktarmadaki Kolaylık: Ürünün görseli ve bütün özellikleri sistemde kayıtlı olduğu için ürün müşteriye aktarılırken doğru bilgiler verilir. Çiçekçilik sektöründeki çeşit binli sayılarla ifade edilebilecek kadar fazla olduğundan manuel koşullar altında plasiyerin bütün ürünleri aklında tutması ve müşteriye aktarması imkansızdır. Saha satış sistemi bunun önüne geçer.

Çiçekçilik Fuarlarında Kurulum Kolaylığı: Çiçek sektörü için her yıl birçok fuar düzenlenmektedir. Manuel sistemleri fuaye alanına taşımak oldukça zordur. Saha satış otomasyonu ile sisteme anında ulaşılır ve detaylı bilgiler erişilebilir hale gelir.

Sizde kendi çiçek firmanız için saha satış uygulaması kullanarak işinizi kolaylaştırabilirsiniz. Böylece sadece işinizi kolaylaştırmakla kalmaz aynı zamanda kar ve verimliliğini arttırabilirsiniz.

Yorum Yap